    From: "Podmiot Liryczny" <u...@m...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [OT] Zwloka prawego alt-a (i shift-a).
    Date: Thu, 2 Oct 2014 19:24:05 +0200

    Użytkownik "platformowe głupki"

    > niepojęte jakie problemy mają te proeuropejskie komputery,
    > no ale do ich rozwiązania to zwykły nie wystarczy... musi być... tuskowy
    > teleinformatyk... jest tu taki?

    Takie teksty może walić prowokator (stąd w nicku "platformowy..."),
    ewentualnie wiejski (stąd w nicku "wiejski", chociaż głupota nigdy nie była
    umiejscowiona terytorialnie i miejski głupek jest, przynajmniej
    statystycznie, bardziej dziś prawdopodobny niż wiejski) głupek. Możliwy
    jest też głupek z partii opozycyjnych (mało prawdopodobne, bo aż nazbyt
    przejaskrawione) lub koalicyjnych (kolaboranckich, jak by ktoś tego pokroju
    powiedział) aby np. osłabić lidera i być bliżej tzw. koryta. Jestem od
    zawsze bezpartyjny i polityką (oraz sportem) mało zainteresowany i mi to
    wisi. Z drugiej strony sam jestem zdeklarowanym błaznem, więc temat mi
    bliski i intuicja oraz tzw. doświadczenia życiowe podpowiadają, że
    pajacykami (pacynkami, marionetkami) zawsze ktoś steruje.
    Czytam te teksty z sympatią i uśmiechem (być może taka ich intencja, kto
    wie?) ale może źle interpretuję, bo tyle teraz testów, badań opinii
    publicznej i rankingów, że trudno się połapać co służy jakiemu celowi. Można
    przecież popuścić wodze fantazji (aż taka futurologia to nie jest) i
    założyć, że ma to służyć uzupełnianiu bazy danych w jakiejś tam chmurze,
    które pomogą w przyszłości zweryfikować osoby odpisujące, na tzw. poprawność
    polityczną, a co idzie za tym np. zawodową - albo po prostu
    przydatności/nieprzydatności dla systemu. W końcu kiedyś już tak było (tylko
    nie było takich prostych narzędzi weryfikacyjnych jak internet i żeby coś z
    kogoś wyciągnąć trzeba było delikwenta osobiście przesłuchać).
    A może to tylko temat do pracy magisterskiej? Albo co (jak niewidomo o co
    chodzi, pomijając oczywiście pieniędze, to najbliższe prawdy, zdaniem mojej
    pani, jest zawsze alboco;)?
    Uśmiecham się więc, a jeszcze szersze szczerzenie wywołują emocje, jakie te
    teksty w czytaczach wywołują.
    W Kanadzie, gdzie mam przyjaciół (ha, wytrącam tą deklaracją argument, żem
    zdeklarowany proeuropejczyk), nazywa się to "random virtue testing" i
    dopiero przejście takiego testu świadczy dobrze o człowieku ( nie mówiąc już
    o politykach, bo im zwykły człowiek człowieczeństwa tam - co jest ponoć
    bardzo zdrowym odruchem - raczej nie przypisuje;).
    A więc zamiast kolejnej dyskusji pt. europa, euazja czy azja - po prostu
    luzik, bo każdy ma prawo mówić co myśli (chociaż, jak widać, nie każdy myśli
    co mówi ;)

    GUPEK TELEINFORMATYCZNY (nie popierający i nie szukający żadnej, nawet
    dobrej, partii)