  • 41. Data: 2014-01-08 08:26:21
    Temat: Re: [OT] XP SP3 się nie aktualizuje
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    z nabazgrał(a):

    > Od kilku dni 4 różne instalacje WinXPSP3 nie chcą się aktualizować.
    > Próbowałem różnych sposobów ale to chyba nie jest przypadek.
    > W kwietniu mają XP przestać wspierać ale dzisiaj mamy 1 stycznia.
    > Przydałby się jakiś zbiorczy SP4. :-)

    Zbiorczego SP4 nie będziem do końca XP zostały tylko dwie aktualizacje i
    koniec.

  • 42. Data: 2014-01-08 11:20:59
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 08 Jan 2014 07:04:07 +0100, JDX napisał(a):

    > On 2014-01-05 01:03, Przemysław Ryk wrote:
    > [...]
    > No ale kto normalny używa grafiki jako podkładu w edytorze tekstu? :-D
    > Przecież to opcja dla marketroidów i tego typu podludzi. :-D Używam
    > edytorów tekstu od czasów ChiWritera do zadań typu sprawozdanie
    > tygodniowe czy też tworzenia dokumentacji urządzeń nad którymi pracuję i
    > jakoś nigdy nie potrzebowałem ustawiać obrazka jako tła. :-D

    Ty nie potrzebowałeś, kto inny potrzebuje - co poradzisz? Writer dostaje po
    takiej operacji ciężkiej zadyszki.

    Swoją drogą - jaką logiką kierował się ktoś ustalający, że jak chcesz mieć
    tło strony na obszarze całej strony, to musisz marginesy na 0 ustawić, to
    się cały czas zastanawiam...

    [ Właśnie zakończyłem 14-dniową dietę, i jedyne co straciłem, ]
    [ to dwa tygodnie. (Garfield) ]

  • 43. Data: 2014-01-08 21:12:07
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Przemysław Ryk wrote:

> [...]
    > tło strony na obszarze całej strony, to musisz marginesy na 0 ustawić, to

    Co prawda nie chciało mi się grzebać, aby odtworzyć taki efekt jak
    opisujesz, ale oczywiście to jest możliwe. Dla każdego systemu można
    znaleźć takie zadanie, które go przymuli. Jeżeli zależy Ci na grafice,
    jako tło, to może wrzuć ją tam na samym końcu pracy nad dokumentem?

  • 44. Data: 2014-01-09 00:51:00
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 08 Jan 2014 21:12:07 +0100, Poldek napisał(a):

    > Co prawda nie chciało mi się grzebać, aby odtworzyć taki efekt jak
    > opisujesz, ale oczywiście to jest możliwe.

    Dać Ci instrukcję punkt po punkcie? :D

    > Dla każdego systemu można znaleźć takie zadanie, które go przymuli. Jeżeli
    > zależy Ci na grafice, jako tło, to może wrzuć ją tam na samym końcu pracy
    > nad dokumentem?

    Gdyby to o mnie chodziło, to pikuś. Miałem jednak zamówienie, by takie
    szablony dokumentów (właśnie z tłem) przygotować. Zobaczyłem, co się u mnie
    wyprawia i mina mi się trochę wydłużyła. Bo osoba docelowo korzystająca z
    owego szablonu ma na jego podstawie zrobić dokument, a nie bawić się
    każdorazowo w dokładnie tła, prawda? :)

    [ Kobieta: sama się pyta, sama odpowiada i jeszcze się obraża. ]
    [ (demotywatory.pl) ]

  • 45. Data: 2014-01-11 13:03:17
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle Przemysław Ryk napisał w wtorek, 7 stycznia 2014
    01:30:

    > Otwórz OpenOffice Writera
    > Ustaw grafikę, jako tło dokumentu - bez szaleństw, A4, 150 dpi, żeby
    > jakoś na drukarce wyglądało
    > Powiedz, jak bardzo skacze obciążenie procesora, przy najprostszej
    > opcji edycyjnej - ot wprowadzaniu tekstu.

    Z ciekawości ustawiłem.

    LibreOffice Wersja 3.6:build-304, system OpenSUSE 12.3 z
    późniejszymi upgrade'ami.

    Jakiegoś szczególnie tragicznego wzrostu obciążenia nie
    zauważyłem. Co prawda w tej chwili leci mi w tle dość obciążające
    zadanie, ale jednowątkowe, więc drugi rdzeń jest obciążony w zaledwie
    10-30 procentach. Zarówno podczas edycji tekstu, jak i przewijania
    dokumentu lista procesów pokazuje, że soffice.bin zajmuje ~1-3 procent
    procesora. W czasie przewijania przydział czasu dla procesu nie rósł,
    natomiast ogólne obciążenie procesora rosło, nawet do 100 procent, ale
    tylko chwilami - przypuszczam więc, że to raczej podsystem graficzny
    systemu potrzebował proca do przewalenia grafiki, a nie sam
    LibreOffice.

    --
    Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
    | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 46. Data: 2014-01-11 13:06:16
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle Maciek Babcia Dobosz napisał w wtorek, 7 stycznia
    2014 10:36:

    > Większym problemem jest brak łatania dziur jakie pojawiają się w
    > systemie. I tu może to być bolesne. XP raczej jest tam gdzie nowego
    > oprogramowania rzadko się używa ale warto nawet dla starego mieć
    > bezpieczny system. Gdy zostanie wyłączony system Windows Update dla
    > XP problem pojawi się przy reinstalacji systemu z konieczności - nie
    > będzie można dociągnąć nawet starych poprawek.

    Ktoś w tym wątku wspominał o możliwości ściągnięcia ISO ze
    wszystkimi paczami - może to będzie rozwiązanie? Mam kilka programów
    zainstalowanych na maszynach wirtualnych i XP - zwłaszcza po
    odchudzeniu instalacji - sprawuje się na nich bardzo dobrze.

  • 47. Data: 2014-01-11 22:07:58
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 11 Jan 2014 13:03:17 +0100, Jan Stożek napisał(a):

> [...]
    > tylko chwilami - przypuszczam więc, że to raczej podsystem graficzny
    > systemu potrzebował proca do przewalenia grafiki, a nie sam

    LibreOffice 4.x. Plik tła Ci mogę podesłać, w sumie sam szablon dokumentu
    też. Głupie wpisywanie danych w tabelę powoduje, że LibreOffice Writer
    pożera cały rdzeń z procesora (Core 2 Duo E8400 kręcony na 3,9 GHz to
    powinien mu wystarczyć chyba aż nadto?), to samo się wyprawia przy
    przewijaniu dokumentu. System to Windows 7 x64.

    [ Człowiek rodzi się z dwiema nieuleczalnymi chorobami: życiem, które ]
    [ kończy się śmiercią i nadzieją, że śmierć nie jest końcem. ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 48. Data: 2014-01-11 23:56:43
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle Przemysław Ryk napisał w sobota, 11 stycznia 2014
    22:07:

    > LibreOffice 4.x. Plik tła Ci mogę podesłać, w sumie sam szablon
    > dokumentu też.

    Podeślij. Najlepiej na priv (please note, że mój adres jest
    tweaked).

  • 49. Data: 2014-01-14 13:58:11
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 11 Jan 2014 23:56:43 +0100, Jan Stożek napisał(a):

    > Po głębokim namyśle Przemysław Ryk napisał w sobota, 11 stycznia 2014
    > 22:07:

    > Podeślij. Najlepiej na priv (please note, że mój adres jest
    > tweaked).

    Cześć. Poszło.

    [ Rząd, który kradnie od Piotra, żeby zapłacić Pawłowi, zawsze może liczyć ]
    [ na poparcie ze strony Pawła. (George Bernard Shaw) ]

  • 50. Data: 2014-01-17 17:43:37

    http://www.dobreprogramy.pl/SVCHOST-juz-nie-na-100-M
    icrosoft-naprawil-wreszcie-aktualizacje-Windows-XP,N
    ews,51630.html

    :-)