  • 1. Data: 2009-03-04 23:10:09
    Temat: [OT] Upadłości - ZNAK, Sirius.pl
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    Poszło niemal jednocześnie. Zarządy ZNAK-u i Siriusa złożyły właśnie w
    sądach wnioski o ogłoszenie upadłości. Dwa duże sklepy komputerowe plajtują.
    Co będzie dalej?

    --
    .B:artek.

  • 2. Data: 2009-03-04 23:17:07
    Temat: Re: [OT] Upadłości - ZNAK, Sirius.pl
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    .B:artek. wrote:
    > Poszło niemal jednocześnie. Zarządy ZNAK-u i Siriusa złożyły właśnie w
    > sądach wnioski o ogłoszenie upadłości. Dwa duże sklepy komputerowe
    > plajtują. Co będzie dalej?

    Sowex.

    --
    tbr

  • 3. Data: 2009-03-05 07:13:28
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    Tiber pisze:

    > Sowex.

    Sowex przetrwa wszystko. Takie firmy dobrze się czują w dobie kryzysu.

    Marrcino

  • 4. Data: 2009-03-05 07:14:32
    Od: Tomasz Bątor <m...@k...pl>

    On 03/05/2009 12:10 AM, .B:artek. wrote:
    > Poszło niemal jednocześnie. Zarządy ZNAK-u i Siriusa złożyły właśnie w
    > sądach wnioski o ogłoszenie upadłości. Dwa duże sklepy komputerowe
    > plajtują. Co będzie dalej?

    Sirius już trochę wcześniej, na dodatek niby chcą się bronić. Nie wiem co będzie
    dalej, ale nic pozytywnego nas chyba
    nie czeka jeśli chodzi o sklepy; sprzedaż będzie spadać, a jak ktoś zacznie podnosić
    marże, to sprzeda jeszcze mniej.
    Zostanie Allegro i Komputronik?

    t.

  • 5. Data: 2009-03-05 08:12:36
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Thu, 05 Mar 2009 08:14:32 +0100, Tomasz Bątor napisał(a):

    > Zostanie Allegro i Komputronik?

    Komputronik ma sie calkiem niezle. Wlasnie podjeto decyzje o likwidacji
    marki Karen (Komputronik byl juz wiekszosciowym udzialowcem) i
    przemianowaniu ich salonow na salony Komputronika.

    --
    Mark

  • 6. Data: 2009-03-05 09:28:00
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    .B:artek. pisze:

    > Poszło niemal jednocześnie. Zarządy ZNAK-u i Siriusa złożyły właśnie w
    > sądach wnioski o ogłoszenie upadłości. Dwa duże sklepy komputerowe
    > plajtują. Co będzie dalej?

    No, jeszcze paru graczy na rynku zostało :) Natura nie lubi próżni, ci
    co dali radę, zapełnią lukę i tyle.

    Pozdr,
    Tomek

  • 7. Data: 2009-03-06 23:00:27
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Mark" <t...@a...w.pl> napisał w wiadomości

    > Komputronik ma sie calkiem niezle. Wlasnie podjeto decyzje o likwidacji
    > marki Karen (Komputronik byl juz wiekszosciowym udzialowcem) i
    > przemianowaniu ich salonow na salony Komputronika.

    No to akurat mozna traktowac jako restrukturyzacje i redukcje kosztow a nie
    ekspansje :)
    A ja marke KAREN pamietam jeszcze z czasow 8bitowcow (tam naprawialem
    zasilacz do atarynki) :)
    Szkoda...

    Pozdrawiam
    Michal