  • 11. Data: 2010-11-02 15:11:52
    Temat: Re: Tak Tak duży stan konta
    Od: r...@p...onet.pl

    > Mam b.dużo kasy na Tak Taku.
    > Czy macie jakiś sposób na odzyskiwanie tej kasy?
    >
    > Proszę o poważne odpowiedzi.

    Jeśli nie zależy Ci na numerze, to sprzedaj tą karte sim na allegro.
    Myślę że sprzedasz co najmniej za jakieś 60% jej stanu konta, a to znacznie
    więcej niż 1/3 kwoty z zamiany sms na gotówkę.

  • 12. Data: 2010-11-02 19:14:19
    Od: "A" <b...@j...pl>

    Problem w tym, że numer potrzebuje :-)

  • 13. Data: 2010-11-03 05:30:51
    Od: "Miroro" <m...@w...pl>

    Użytkownik "A" <b...@j...pl> napisał w wiadomości
    > Mam b.dużo kasy na Tak Taku.
    > Czy macie jakiś sposób na odzyskiwanie tej kasy?
    >
    > Proszę o poważne odpowiedzi.

    Jest sporo rzeczy płatne SMS np. konta premium w różnego rodzaju grach,
    jakies monety, virtualne przedmioty itp. Może na allegro dałoby sie z kimś
    porozumieć. On przelewa kase, a ty my doladowujesz coś tam. Myślę, że
    powinno sie sporo odzyskać.
    pozdrawiam

  • 14. Data: 2010-11-03 07:27:32
    Od: r...@p...onet.pl

> [...]
    > jakies monety, virtualne przedmioty itp. Może na allegro dałoby sie z kimś
    > porozumieć. On przelewa kase, a ty my doladowujesz coś tam. Myślę, że

    Sporo rzeczy ale mało praktycznych.
    W bankomacie nie wypłacisz, w sklepie stacjonarnym nie zapłacisz, biletu na
    przejazd nie kupisz...

  • 15. Data: 2010-11-03 12:56:37
    Od: a <...@...com>

    r...@p...onet.pl wrote on 2010-11-03 :
    > W bankomacie nie wypłacisz, w sklepie stacjonarnym nie zapłacisz, biletu na
    > przejazd nie kupisz...

    Zaraz zaraz - włąśnie chyba w W-wie można za bilety autobusowe komórką
    płacić - nie miałem okazji testować, ale coś tam było na przystanku
    napisane. Może ktoś potwierdzić?

  • 16. Data: 2010-11-03 13:00:35
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 03.11.2010 13:56, a wrote:

    > Zaraz zaraz - włąśnie chyba w W-wie można za bilety autobusowe komórką
    > płacić - nie miałem okazji testować, ale coś tam było na przystanku
    > napisane. Może ktoś potwierdzić?

    Ale nie płacisz z pieniędzy na koncie komórkowym, tylko trzeba zrobić
    przelew do mpay.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 17. Data: 2010-11-03 13:07:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-03 13:56, a pisze:

    > Zaraz zaraz - włąśnie chyba w W-wie można za bilety autobusowe komórką
    > płacić - nie miałem okazji testować, ale coś tam było na przystanku
    > napisane. Może ktoś potwierdzić?

    Przez komórkę, ale nie z konta pre-paida, tylko po przelaniu na mpay
    odpowiednich środków.

    --
    Liwiusy

  • 18. Data: 2010-11-04 00:56:04
    Temat: Re: [OT] Tak Tak duży stan konta
    Od: Michał Lorenc <n...@s...pl>

    Cześć, a <...@...com>. Masz klej? To cześć.

    > Zaraz zaraz - włąśnie chyba w W-wie można za bilety autobusowe
    > komórką płacić - nie miałem okazji testować, ale coś tam było na
    > przystanku napisane. Może ktoś potwierdzić?

    Czasem drogo wychodzi. Jeden przejazd - jedna komórka...

    --
    Michał Lorenc
    Tu ktoś powiedzieć mógłby "co za pech"