  • 31. Data: 2020-04-27 11:05:29
    Temat: Re: OT Specjalnie dla Cavallino i jemu podobnych-jak wirus niszczy pluca nawet tych co lekko go przeszli
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-27 o 08:04, Cavallino pisze:
> [...]
    7.0.0.1...

    > To nie żaden błąd, to celowe sianie rządowej propagandy.
    > Zwracanie uwagi na tym co wypisują jemu podobne pisowskie płatne trolle,
    > całkowicie mija się z celem.

    Sam jesteś głupim trollem.

  • 32. Data: 2020-04-27 11:06:37
    Od: K <n...@e...com>

    On 27/04/2020 07:24, J.F. wrote:

    > Od paru nurkow i sportowcow swiat sie nie przewroci.
    > Ale ... czy podjete srodki cos dadza ?
    > Czy jednak wszyscy predzej czy pozniej sie zarazimy ?
    >
    > J.

    Generalnie ile badan tyle wynikow + clickbaity i przeinaczenia na gowno
    portalach typu WP/o2. Wczoraj WHO niby oglosilo, ze antyciala wcale nie
    musza powodowac odpornosci. Kto wie co bedzie jutro.

  • 33. Data: 2020-04-27 11:10:54
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-26 o 22:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Ale teraz masz poprawione tłumaczenie.
    > A ze okrasiłes swoj pierwszy post inwektywami, wiec chciałem zapytac, czy
    > poprawne tłumaczenie cokolwiek zmienia w twoim nastawieniu?
    Moje nastawienie jest do troll-a jest stałe, obrzucił mnie błotem więc
    dostaje na odlew.

    > Czy moze jest tak, ze skoro fakty nie odpowiadaja załozonej tezie to tym
    > gorzej dla faktów.
    Ale jakie fakty? inni też piszą że uszkadza płuca, tu dowodzą że ci co
    przeszli lekko też mają uszkodzone. Fakty są takie że uszkodzone płuca
    się NIE REGENERUJĄ, to nie wątroba, jeżeli pęcherzyki są zwłóknione
    czyli zniszczone to takie już zostaną, to są trwałe uszkodzenia. I nie
    wynika to tylko z tego jednego artykułu więc nieudolne tłumaczenie nie
    zmienia sytuacji chorych ani mojego zdania.

    --
    Janusz

  • 34. Data: 2020-04-27 11:13:47
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-27 o 08:10, Cavallino pisze:

    > Ja już czytałem na tutaj, że tylko po to aby ktoś z grupy dużego ryzyka:
    >
    > 1. mógł sobie wychodzić na zakupy, zamiast siedzieć w domu i się izolować
    Znowu pierdolisz głupoty, grupą już podwyższonego ryzyka są 50+,
    oni też mają siedzieć w domu?

  • 35. Data: 2020-04-27 11:18:21
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-27 o 07:10, ddddddddddddd pisze:

    > ci co nie zamknęli gospodarki lub się szybciej obudzą, stracą mniej

    > w ogóle by mi to nie przeszkadzało, gdyby tacy jak ty siedzieli w
    > domach, a tacy jak ja żyli dalej normalnie
    Jak dla mnie możesz wracać na to drzewo z którego zlazłeś, bo jak widzę
    to mam do czynienia z kolejnym bucem.

    > jak widać jedni wolą wierzyć w kłamstwa w mediach, a inni woleliby
    > zaryzykować i żyć normalnie
    Pierdolisz, powiem krótko, o uszkodzeniu płuc było już wcześniej i to
    żaden fake news,
    może na Ciebie trafi to wtedy zmienisz zdanie.

    > obstawiam szczepionkę, większy na tym zarobek niż na lekach podawanych
    > tylko gdy faktycznie zachodzi potrzeba
    Ale szczepionka nie leczy, tylko zapobiega, czego nie rozumiesz?

    --
    Janusz

  • 36. Data: 2020-04-27 11:23:58
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-27 o 08:24, J.F. pisze:
> [...]
    niesienia-z-austrii-nawet-lagodny-przebieg-moze-nisz
    czyc-pluca-6503967816501377a

    > Takie doniesienia pojawialy sie juz wczesniej, po sekcjach Chinczykow.
    Wiesz zmarłemu to i kadzidło nie pomorze to po co mu płuca, nikt sie tym
    nie przejmował.

    > Tylko ... co oni badali, ze im im wyszlo, ze dobrze czujacy sie
    > czlowiek nie moze dalej nurkowac ?
    Ale to nie tylko o nurkowanie chodzi, zmniejsza się znacznie pojemność
    płuc, człowiek staje się niewydolny, pytanie jakie to potem niesie
    konsekwencje przy zwykłych chorobach typu grypa czy zapalenie płuc.

    > Od paru nurkow i sportowcow swiat sie nie przewroci.

    Ale tak jak pisałem wyżej, konsekwencje będą na całe życie.

    > Ale ... czy podjete srodki cos dadza ?
    > Czy jednak wszyscy predzej czy pozniej sie zarazimy ?
    Oby nie, po to jest izolacja, jedynie szczepionka może nas uratować.

    --
    Janusz

  • 37. Data: 2020-04-27 12:55:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ddddddddddddd,

    Monday, April 27, 2020, 7:10:20 AM, you wrote:

    > ci co nie zamknęli gospodarki lub się szybciej obudzą, stracą mniej

    Potrafisz przeliczyć życie na pieniądze?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 38. Data: 2020-04-27 12:58:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup

    niesienia-z-austrii-nawet-lagodny-przebieg-moze-nisz
    czyc-pluca-6503967816501377a

    >Wiesz zmarłemu to i kadzidło nie pomorze to po co mu płuca, nikt sie
    >tym nie przejmował.

    Przejmowal sie o tyle, ze badali skutki wirusa, stad i podejrzenie, ze
    uszkadza takze u tych to "prawie zdrowi".

    Tu masz info z marca
    https://www.medonet.pl/koronawirus,chinscy-lekarze-b
    adaja-pluca-pacjentow-z-koronawirusem--wyniki-sa-zat
    rwazajace,artykul,51594041.html

    a tu z Europy
    https://www.poradnikzdrowie.pl/aktualnosci/lekarz-po
    kazuje-jak-koronawirus-niszczy-pluca-mlodych-ludzi-a
    a-9bYx-QDEq-QccJ.html

    I nawet mechanizm ciut znamy
    https://pulsmedycyny.pl/koronawirus-sars-cov-2-uszka
    dza-serce-986835

    >Ale to nie tylko o nurkowanie chodzi, zmniejsza się znacznie
    >pojemność płuc,

    W jakim sensie - chyba sie nie kurcza ?

    > człowiek staje się niewydolny, pytanie jakie to potem niesie
    > konsekwencje przy zwykłych chorobach typu grypa czy zapalenie płuc.

    >Ale tak jak pisałem wyżej, konsekwencje będą na całe życie.

    To to przestana byc nurkami czy sportowcami, a reszta ozdrowiencow
    czuje sie w miare dobrze ..

    >Oby nie, po to jest izolacja, jedynie szczepionka może nas uratować.

    Ale ta izolacja nie moze wiecznie trwac.
    A raczej sobie nie wyobrazam, zebysmy zostali taka izolowana wyspa w
    swiecie.

    J.

  • 39. Data: 2020-04-27 14:11:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..

    >Potrafisz przeliczyć życie na pieniądze?

    Ale tak moralnie czy ekonomicznie ?

    Bo wiesz ... oni ZUSu nie placa, a biora :-P

    J.

  • 40. Data: 2020-04-27 14:24:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A co odpiszesz Cavalino na takie coś. Nie ma ograniczeń i kto się ma zarazić to się
    zarazi. Jedni bardziej inni mniej. I masz pecha. Chodząc bez maseczki bo
    nieobowiązkowa zarazasz siebie i najbliższą rodzinę wirusem. Macie pecha tak jak 7000
    tysięcy osób w tym dniu i jest to ostre zakażenie. Wymaga podłączenia do respiratora.
    W szpitalu jest Twoja żona, syn, córka i Ty. I jest jeden wolny respirator.