eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOT Specjalnie dla Cavallino i jemu podobnych-jak wirus niszczy pluca nawet tych co lekko go przeszliRe: OT Specjalnie dla Cavallino i jemu podobnych-jak wirus niszczy pluca nawet tych co lekko go przeszli
  • Data: 2020-05-08 13:49:51
    Temat: Re: OT Specjalnie dla Cavallino i jemu podobnych-jak wirus niszczy pluca nawet tych co lekko go przeszli
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08-05-2020 o 13:36, Budzik pisze:

    > Ale dlaczego "nie dac"? Przeciez chca coś "dac".

    Zasiłek dla bezrobotnych zamiast obecnego zasiłku dla bezrobotnych?
    I dla nowych bezrobotnych (z winy rządu), zamiast pensji?

    > Oni akurat coś daja,

    Też się kiedyś na to złapałem, jak uchwalili dopłaty do elektryków.
    Auto zamówiłem, zaliczkę wpłaciłem...

    Zaliczka już dawno oddana, dealer został z autem na placu, a o dopłatach
    już wszyscy zapomnieli....

    > moj znajomy zeznaje ze pomimo tego ze jego firma nie
    > ma obecnie jakichs wielkich problemów finansowych to na tych tarczach
    > jest teoretycznie jakies 20kPLN do przodu.

    Jak bierze gdy mu obroty nie spadły, to możliwe.
    Albo gdy wcześniej dokładał do interesu, to nawet bez tarcz byłby do
    przodu, gdyby ludzi pozwalniał/nie płacił im.

    Tak właśnie zabija się przedsiębiorczość - zamiast dać każdemu zarobić
    na siebie, daje się zasiłki, często niepotrzebne, bez sensu i potrzeby
    robiąc lockdowny.
    Wcześniej identycznie było z 500+ - to ich takie modus operandi.