  • 41. Data: 2015-11-15 10:33:10
    Temat: Re: [OT] Re: [www] jak się zabrać do dziewczyny
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-11-15 02:56, witek wrote:
    > Gdzie jest ta okolica?

    Juz pisałem. Okolice Katowic (i Krakowa).

    > Bo jak narazie to wszyscy mi 3+ proponują.
    > pracy nie szukam. tak z ciekawosci czasami pytam.

    Masz doświadczenie (10+)? Masz się czym pochwalić? Czekasz aż Cie ktoś
    znajdzie czy szukasz aktywnie?

    > Serio?
    > Ja mam odwrotne doświadczenie. Indie biorą wszystko.
    > Nie ma szans z nimi konkurować cenowo.

    Nie da się zrobić outsorcingu czegokolwiek bo:
    a) bywa że problem są specyficzne i lokalne (np. NFZ i okolice)
    b) kod generowany przez hindusów jest okropnej jakości
    c) nie dostaniesz żadnej dokumentacji ani testów przez co kodu zazwyczaj
    nie da się rozwijać dalej

    Nie jest to reguła, ale znajomy pacujący w firmie ktora poprawiała po
    hindusach po 6 miesiącach zwinął się do mnie płatnej. Są pewne granice
    jakie można wytrzymać. Jeśli piszesz drogi software to nie spodziewaj
    się że hindusi bedą konkurencyjni. Nie bedą z powodu braku kontroli i
    katastrofalnej jakości. Na koniec bywa że lądujesz z tanim bublem.

    > kiepsko płatna, jak chcesz dorabiac jako freelancer.

    Jako konsultant z doświadczeniem (dużym) zarabia się spore pieniądze.
    Znam ze dwie osoby którze rzuciły etat. Nie wiem jak zacząć, ale da się.

    > Chyba, że znajdziesz stałą zdalną pracę.
    > Ale tą też stracisz w jednej chwili jeśli ktoś postawi koszty jako
    > priorytet.

    To jest jakaś niestabilna firemka.

    > Ale strasznie kiepsko to wygląda jeśli informatyk dzwoni do klienta i duka.

    Programista nie dzwoni do klienta. Jeśli jednak dzwoni to prawdopodobie
    to jakas biedronka dla programistow (bazy danych i nastepne programy do
    liczenia faktur etc). Zazwyczaj jest od tego dział do kontaktów z klientami.

  • 42. Data: 2015-11-15 10:42:52
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 listopada 2015 02:56:52 UTC+1 użytkownik witek napisał:

    > Dostalismy kiedys "z polecenia" córkę szefa szefa.
    > Rozpierdzieliła mi zespół ludzi w ciągu 2 tygodni.

    Czasem (nawet czesto) jest tez na odwrot to (nieprzesadnej intelektualnej wartosci)
    zespol potrafi rozwalic czuowieka..
    Sam pracowalem w 5 czy nawet 6 firmach
    (nawet nie che mi sie podliczac) i co do zespolu w polowie bylo naprawde zle (jakies
    toksyczne tepe babiszony itp, ew jakies prymitywne technomłotki i tak dalej),
    z kolei jesli zespol byl ok (czasem nawet bardzo) to szefostwo niedomagalo, albo po
    prostu jawnie oszukujac albo zarzadzajac w troche przedziwny sposób (np dajac nie
    takie zadania nie takim ludziom)

    Nie wiem co na to powiedziec.. trzeba sie z tym pogodzic czy zmieniac robote do
    skutku (kiedy znalezenie w moim rozumieniu tego słowa przyzwoitej oceniam mw na 10%
    (moze 20% max - to jest smuten jesli czlowiek zda sobie sprawe ze musi isc do
    statustycznie 6 czy tam ilu firm po to by w koncu znalezc sobie jakas 'pasowną'))

  • 43. Data: 2015-11-15 12:02:23
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no ale powiedzcie mi chociaż raz, prezentujecie wzorcowe wręcz dyrektywy
    wspólnoty europejskiej, nie dajcie mi się zawieść i chociaż napiszcie,
    że to świadomie?

  • 44. Data: 2015-11-15 18:41:22
    Od: Wojciech Muła <w...@g...com>

    On Saturday, November 14, 2015 at 12:12:57 PM UTC+1, Kviat wrote:
    > Wy macie amnezję. Ze starości albo z braku porządnego wykształcenia.

    To medycyna zna takie przypadki, że amnezja bierze się z braku wykształcenia?

    w.

  • 45. Data: 2015-11-15 19:19:45
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał:

    > O! Czyli jednak masz urojenia!

    O! Czyli jestes antychrzescijanskim po..em bez przynaleznosci do Partii Penisa ?.
    No coz :) Moze byc ! (czyzbys byl PRLowskim komuchem pierwotnym ? tez juz rzadki okaz
    ?:)

    AK

    ---
    Avast.

  • 46. Data: 2015-11-16 00:48:20
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-11-15 o 19:19, AK pisze:

    > O! Czyli jestes antychrzescijanskim po..em bez przynaleznosci do Partii
    > Penisa ?.

    Ten znak zapytania na końcu to chyba przez przypadek się tam znalazł.
    Ale fajnie, że podzieliłeś się swoimi kolejnymi fobiami.

    > No coz :) Moze byc ! (czyzbys byl PRLowskim komuchem pierwotnym ? tez
    > juz rzadki okaz ?:)

    Znowu zgadujesz. W wymyślaniu teorii wyssanych z brudnego palucha
    jesteście mistrzami.
    Nie możesz zwyczajnie zapytać, jak normalny człowiek?
    W waszej partii wszyscy tak robią, czy tylko nieliczni jak ty i
    identyfikator/platformowe głupi robicie im w sieci krecią robotę?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 47. Data: 2015-11-16 09:04:56
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał:

    > W waszej partii wszyscy tak robią, czy tylko nieliczni jak ty i
    identyfikator/platformowe głupi
    > robicie im w sieci krecią robotę?

    Chopie, wez uskutecznij baranka w jakas rownie betonowa jak ty sciane,
    albo zwyczajnie sie lecz :) (tyczy to w rownym stopniu tego cepa "platformowe
    głupki").

    PS: Stanowicie z tym "platformowe głupki" naprawde dobrana pare :))

    AK

    ---
    Avast.

  • 48. Data: 2015-11-16 09:15:29
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Sun, 15 Nov 2015 09:41:22 -0800 (PST), Wojciech
    Muła<w...@g...com> wrote:
    > To medycyna zna takie przypadki, że amnezja bierze się z braku
    wykszt=
    > ałcenia?

    /* HACK */
    if ( wiek || ! wyksztalcenie ) amnesia ();

  • 49. Data: 2015-11-16 09:36:23
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "slawek" <f...@f...com> napisał:

    > wykszt=
    >
    > /* HACK */
    > if ( wiek || ! wyksztalcenie ) amnesia ();

    Slawus, wez to lepiej napisz to w Fortranie, bo mimo zes mlodszy
    i w przeciwienstwie do mnie masz wysokie wyksztalcenie (ja tylko srednie:(),
    to jesli tyczy o znajomosc C/C++ osmieszasz sie od lat i tu i na pl.comp.lang.c :)

    PS: Nastepny fanatyczny antyPiSowiec ? :)
    Pos..ło Was lemingowska mlodziezy juz calkiem :)
    PS1: No a coz to takiego PiS wynarabial rzadzac raptem ok 18miesiecy
    (poza doskonaly mi wskaznikami gospodarczymi), czego ja nie pamietam , a wy
    tak :))?
    Aha, "krysztalowa" Blide "zamordowal" ? O to chodzi ?

    AK

    ---
    Avast.

  • 50. Data: 2015-11-16 18:19:49
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Mon, 16 Nov 2015 09:36:23 +0100, "AK" <n...@n...com> wrote:
    > Slawus, wez to lepiej napisz to w Fortranie

    IF ((IAGE.GE.ITRSHLD).OR..NOT.EDU) THEN
    CALL AMNESIA
    ENDIF