  • 11. Data: 2009-12-15 22:07:55
    Temat: Re: [OT] Re: pytanie o software, polaczone z hardware? proces sie uruchamia ale nic sie nie dzieje.
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    cyrylski pisze:
    > Przy okazji, zdaje sobie sprawe ze to nie ta grupa, tyle ze na wlasciwej
    > grupie raczej nie uzyskam pomocy. [...]

    *Dlaczego* wydaje Ci się, że na właściwej nie uzyskasz?

    > A tu wiem, ze siedza ludzie ktorzy cos
    > jednak wiedza. Stad post poszedl tez tutaj.

    Nie tuszuj miodem swojego lenistwa :)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 12. Data: 2009-12-16 00:12:42
    Od: Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 12 Dec 2009 22:24:09 +0100, cyrylski napisał(a):
    /.../

    > Świetna odpowiedź Watson. Bardzo merytoryczne to to. Jak mi znajdziesz
    > całe moje oprogramowanie z Windows na Linux albo je przeportujesz to
    > tata kupi Ci wafelka, z polewą nawet. A teraz idź posprzątać klocki.
    >
    > Swoją drogą, mam Ubuntu zainstalowane i mogę w każdej z niego korzystać.
    > Tylko pytanie co jest przyczyną takiego zachowania się Windowsa?

    I nie wiesza się? To wiesz, że raczej nie sprzęt. Od tego trzeba było
    zacząć a nie pierdoły wypisywać. Memtesta se zapuść.

  • 13. Data: 2009-12-16 09:47:24
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    ja bym do memtesta odpalił jeszce spyware doctor'a i ccleaner'a.
    Sprawdził jaka sytuacja jest w usługach - czy te które są ustawione na
    uruchamianie automatyczne są faktycznie uruchomione, do tego wywalił w
    msconfig wszystkie startowe wpisy i zobaczył jak to chodzi.