  • 31. Data: 2011-03-23 18:28:59
    Temat: Re: [OT] Re: prąd kondensatora
    Od: "PapoSmorf" <t...@j...pl>

    Órzytkownik "Artur Stachura" napisał:
    >> Boże jak on to robi
    >> Znów wychodzi mi z KF
    >
    > Regexpem go. Nick ma charakterystyczny.

    nie tłumacz mu bo głupi i tak nie zrozumie!:O)

  • 32. Data: 2011-03-23 18:29:04
    Temat: Re: prąd kondensatora
    Od: "PapoSmorf" <t...@j...pl>

    Órzytkownik "Artur(m)" napisał:

    > Jest niereformowalny systemowo czy psychicznie. Artur(m)

    a ten pszygłupawy trol znowu lata za mną fszendzie, szczeka i obsikuje,
    myślisz że dostaniesz za to emeryturkę ubolcu?:O)

    p.s.
    Artur(m)

    no i się wydało co za głąby siedzą f tej rekrutacji!!!:O)

  • 33. Data: 2011-03-24 07:54:57
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Artur Stachura" <k...@p...onet.eu> napisał w wiadomości

    > Regexpem go. Nick ma charakterystyczny.

    Ale, dlaczego nie mogę go wyrzucić
    przez "zablokuj nadawcę"?

    Artur(m)

  • 34. Data: 2011-03-24 18:34:30
    Od: "p,apa 5morfo" <g...@t...japonia>

    Użytkownik "Artur(m)" <imetck$1ut5$1@rekrutacja.tu.kielce.pl> napisał:

    > Ale, dlaczego nie mogę go wyrzucić
    > przez "zablokuj nadawcę"?

    boś głupia ciota od rekrutacji!!!:O)

  • 35. Data: 2011-03-25 17:16:58
    Od: Artur Stachura <k...@p...onet.eu>

    On Thu, 24 Mar 2011 08:54:57 +0100, Artur(m) <m...@i...pl> wrote:

    > Użytkownik "Artur Stachura" <k...@p...onet.eu> napisał w wiadomości

    > Ale, dlaczego nie mogę go wyrzucić
    > przez "zablokuj nadawcę"?

    Nie znam Outlooka, ale przypuszczam, że Twoja funkcja blokowania
    identyfikuje nadawcę po nicku ew. po numerze IP. Ten facet pisze z
    różnych IP i zmienia nicka. Zmienia go jednak (na szczęście) w sposób
    na tyle schematyczny, że można zbudować regułkę filtrującą po
    charakterystycznych zbitkach liter w nicku.

    Nie wiem, czy Outlook ma taką możliwość.
    Proponuję zapytać na pl.news.czytniki.

    Powodzenia.

    --
    Artur Stachura

  • 36. Data: 2011-03-25 17:54:27
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

> [...]
    > na tyle schematyczny, że można zbudować regułkę filtrującą po
    > charakterystycznych zbitkach liter w nicku.
    >
    > Nie wiem, czy Outlook ma taką możliwość.

    Dzięki spróbuje.

    Artur(m)