  • Data: 2010-02-14 17:47:36
    Temat: Re: [OT] Re: [piątkowo] MotoStory: Janusz Korwin-Mikke
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 14 Feb 2010 11:49:12 +0100, nalesnik
    <m...@o...o2.o2.o2.pl> wrote:

    > Śmiej się, śmiej.

    Śmieję się bo:

    a) dzięki temu że miałem kiedyś ten straszny kask na głowie,
    dziś nie mam porysowanej facjaty,
    b) jeśli JKM ma problemy z widocznością, to niech sobie
    przywdzieje orzeszek/braincap/whatever,
    c) ten dziwny pan w muszce opowiedział już tyle wesołych
    kawałków, że nie jestem w stanie brać go na poważnie.

    > Tylko przed wyborami w tym roku zastanów się dobrze, jak daleko chcesz, żeby
    państwo mogło posunąć
    > się we wprowadzaniu kolejnych zakazów/nakazów w trosce o dobro i zdrowie swoich
    obywateli i w
    > myśleniu za nich.

    Jak na razie której liczącej się opcji byś nie wybrał, to wciąż
    powstają nowe, głupie przepisy. Obawiam się, że po prostu taki
    los biurokracji. I rzecz ta jest obserwowana nie tylko u nas. Z
    drugiej strony jakoś mam wrażenie, że jakoś nie mam ochoty na
    eksperyment p.t. rządy JKM (choć nie spodziewam się, by jego
    kanapowa partyjka gdziekolwiek była w stanie zajść). Niech JKM
    np. pisuje o brydżu, bo niektóre tematy go wręcz przerastają.

    r.