  • 11. Data: 2011-02-20 18:21:40
    Temat: Re: [OT] Re: notebook do 3 tysiecy PLN
    Od: I.Tichy <i...@i...pl>

    WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl> napisał(a):

    >Możesz jaśniej? Nie rozumiem co ma grafika (karta graficzna?) do
    >czyszczenia magazynów?

    To, ze sa juz z nowszych serii, a "czyszczenie magazynow"
    jest kolokwilanym okresleniem podkreslajacym nie najswiezszy chipset.
    Nie slyszales?

    >Jeśli chodzi o kartę graficzną dla "nie gracza" to ta, jest mocno
    >na wyrost.

    Nie twierdze, ze nie jest, ale sa szybsze i nie drozsze, wiec po co mam
    wchodzic w cos co odchodzi?

    >Tak prawdę mówiąc, już po drugim Twoim poście, nie wiem o co Tobie
    >chodzi. Ma się łatwo wymawiać nazwę notebooka? To dla kogoś
    >niepełnosprawnego? Ktoś na grupie zaproponował zamiast laptopa
    >drukarkę?

    To przeczytaj jeszcze raz poprzedni post o co mi chodzi, to moze zrozumiesz.
    Podpowiem: jak notebooki Samsunga sa tak samo trwale jak ich drukarki, to
    dziekuje. Zrozumiales teraz czy dalej bedziesz pisal cos o trudnosci w wymowie
    i dziwnych zamianach?

    Doceniam Twoja propozycje sprzetu za co mowie dziekuje, ale nie rozumiem dalszej tej
    dyskusji.
    Spytalem o cos innego nie Samsung, to komus sie to nie spodobalo.
    Sorry, ale ja potrzebuje alternatywy, cos, z czego bede mogl wybierac a nie kupowac
    od razu sprzet polecony przez 1 czy 2 osoby na grupie. Nie wiem czy Ty tak kupujesz,
    bo ja nie.

  • 12. Data: 2011-02-20 20:31:43
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 20-02-2011 o 19:21 I.Tichy napisał na pl.comp.pecet:

    > To, ze sa juz z nowszych serii, a "czyszczenie magazynow"
    > jest kolokwilanym okresleniem podkreslajacym nie najswiezszy chipset.
    > Nie slyszales?

    No to napisz z łaski swojej, jaki uważasz za świeży! Producent Tobie
    się nie podoba, karta też się nie podoba, w następnym napiszesz, że
    procesor jakiś egzotyczny.
    Ponawiam prośbę o dokładniejsze określenie preferencji.

    > Nie twierdze, ze nie jest, ale sa szybsze i nie drozsze, wiec po co mam
    > wchodzic w cos co odchodzi?

    Które? To jest bardzo wyrównana konfiguracja. Potrzebujesz lepszej karty
    i gorszego procesora?

> [...]
    > Podpowiem: jak notebooki Samsunga sa tak samo trwale jak ich drukarki, to
    > dziekuje. Zrozumiales teraz czy dalej bedziesz pisal cos o trudnosci w

    Czytałem kilka razy. Naprawdę uważasz, że ktoś poleci tutaj jakiś badziew i
    nikt nie zareaguje? Wiesz co to znaczy "bardzo dobry stosunek ceny do
    jakości"? Dla ułatwienia dodam, że drukarki Samsunga też bym nie kupił.
    Dostałeś link do testu. Jeżeli masz jakieś zastrzeżenia to możemy pogadać,
    ale nie pisz że nie podoba Ci się brzmienie, bo to niepoważne.

    > Sorry, ale ja potrzebuje alternatywy, cos, z czego bede mogl wybierac a
    > nie kupowac
    > od razu sprzet polecony przez 1 czy 2 osoby na grupie. Nie wiem czy Ty
    > tak kupujesz, bo ja nie.

    Ależ oczywiście, że ja tak nie kupuję. Ja mam zawsze jasno określone
    potrzeby i zero uprzedzeń.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 13. Data: 2011-02-28 12:28:49
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-02-19 21:27, I.Tichy pisze:

    > Nie chodzi o napis ale o przedmiot. Nic nie mam do Samsunga jesli chodzi
    > np. o TV czy monitor.

    No właśnie. A czym (poza wyglądem) różni się laptop od współczesnego
    telewizora?
    Koreańczycy, a Samsung w szczególności, przeszli dłuuugą drogę od
    tandetnych jednorazówek do produktów dobrej jakości. Taka samą drogę jak
    Japończycy ćwierć wieku temu.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl