  • 1. Data: 2011-02-14 17:32:12
    Temat: notebook do 3 tysiecy PLN
    Od: I.Tichy <i...@i...pl>

    Witam,

    sprawa wyglada tak - wypadlem z "obiegu" i juz nie nadazam co na rynku notebookow, a
    rodzina
    poprosila o pomoc w zakupie sprzetu do 3k PLN. Cena internetowa. Zastosowanie?
    Klasyk, praca biurowa
    + czasami jakas niekoniecznie najswiezsza gra. Matryca moze byc glare, wyglad
    notebooka to tez
    sprawa drugorzedna. Liczy sie przede wszystkim najlepszy stosunek szybkosci do ceny.
    Milo by bylo,
    zeby sprzet nie halasowal za bardzo, potrzymal dluzej niz 2 godziny na aku i nie dalo
    sie na nim
    jajek smazyc.
    Kiedy niezle byly IBMy (teraz Lenovo??) i Delle. Potem weszly Asusy i HP na rynek...
    no i byla
    tez Toshiba, ale seria, AFAIR, Satellite nie byla najwyzszych lotow... a teraz
    co kupic?

  • 2. Data: 2011-02-14 21:16:55
    Temat: Re: notebook do 3 tysiecy PLN
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 14-02-2011 o 18:32 I.Tichy napisał na pl.comp.pecet:

    > Kiedy niezle byly IBMy (teraz Lenovo??) i Delle. Potem weszly Asusy i HP
    > na rynek... no i byla tez Toshiba, ale seria, AFAIR, Satellite nie byla
    > najwyzszych lotow... a teraz co kupic?

    A teraz są Samsungi. A oto jeden z nich: http://www.tinyurl.pl?gUcl7AuB
    i teścik: http://www.notebookcheck.pl/Recenzja-Samsung-RF510.4
    3344.0.html

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 3. Data: 2011-02-15 05:14:03
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 14 Feb 2011 22:16:55 +0100, WiesłaW napisał(a):

    > A teraz są Samsungi. A oto jeden z nich: http://www.tinyurl.pl?gUcl7AuB
    > i teścik: http://www.notebookcheck.pl/Recenzja-Samsung-RF510.4
    3344.0.html

    Potwierdzam. Uzytkuje R590. Cichy i zimny.

  • 4. Data: 2011-02-15 17:31:43
    Od: I.Tichy <i...@i...pl>

    WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl> napisał(a):

    >A teraz są Samsungi. A oto jeden z nich: http://www.tinyurl.pl?gUcl7AuB
    >i teścik: http://www.notebookcheck.pl/Recenzja-Samsung-RF510.4
    3344.0.html

    Ale to Samsung. Zle brzmi.
    A cos innego? Jakas alternatywa?

  • 5. Data: 2011-02-16 13:10:05
    Temat: [OT] Re: notebook do 3 tysiecy PLN
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-02-15 18:31, I.Tichy pisze:

    > Ale to Samsung. Zle brzmi.
    > A cos innego? Jakas alternatywa?

    A co niby złego jest w Samsungu? Mamy rok 2011 a nie 1985, made in Korea
    czy made in Taiwan to dziś napisy które wskazują na dobrą jakość raczej.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 6. Data: 2011-02-16 14:25:41
    Temat: Re: [OT] Re: notebook do 3 tysiecy PLN
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mich@l napisa?(a):

    > A co niby złego jest w Samsungu? Mamy rok 2011 a nie 1985, made in Korea
    > czy made in Taiwan to dziś napisy które wskazują na dobrą jakość raczej.

    Do tego OIMW w tej chwili tylko dla notebookow Samsunga mozesz za
    niewielkie pieniadze przedluzyc gwaracnje do 5 lat.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 7. Data: 2011-02-17 19:06:22
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    W dniu 2011-02-14 18:32, I.Tichy pisze:
> [...]
    rynek... no i byla
    > tez Toshiba, ale seria, AFAIR, Satellite nie byla najwyzszych lotow... a teraz

    Ja ma Lenovo G560 (teraz jest jakas jego nowsza edycja), kupiłem ze
    nieco poniżej 3000zł. i5 450 na pokładzie, 4GB ramu - w tej cenie z i5
    nie było prawie nic pochodzącego od innych firm niż acer czy asus i
    ważącym tyle co notebook.

  • 8. Data: 2011-02-19 20:22:42
    Od: I.Tichy <i...@i...pl>

  • 9. Data: 2011-02-19 20:27:45
    Od: I.Tichy <i...@i...pl>

    "Mich@l" <k...@t...cy> napisał(a):

    >A co niby złego jest w Samsungu? Mamy rok 2011 a nie 1985, made in Korea
    >czy made in Taiwan to dziś napisy które wskazują na dobrą jakość raczej.

    Nie chodzi o napis ale o przedmiot. Nic nie mam do Samsunga jesli chodzi
    np. o TV czy monitor.Ale juz jesli mowimy o drukarakch Samsunga
    to porazka na calej linii. Do HDD tez mam pewne zastrzezenia, dlatego
    notebook nie kojarzy mi sie zbyt dobrze (byc moze nieslusznie, nie przecze).
    Ten polecony Samsung (konkretnie chodzi o grafike) wyglada mi jak na
    czyszczenie magazynow i stad moje pytanie o alternatywe. Bo chyba jest,
    czy teraz to Samsung bije rekordy sprzedazy?

  • 10. Data: 2011-02-20 16:50:35
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 19-02-2011 o 21:27 I.Tichy napisał na pl.comp.pecet:

    > Ten polecony Samsung (konkretnie chodzi o grafike) wyglada mi jak na
    > czyszczenie magazynow

    Możesz jaśniej? Nie rozumiem co ma grafika (karta graficzna?) do
    czyszczenia magazynów?
    Jeśli chodzi o kartę graficzną dla "nie gracza" to ta, jest mocno
    na wyrost.
    Tak prawdę mówiąc, już po drugim Twoim poście, nie wiem o co Tobie
    chodzi. Ma się łatwo wymawiać nazwę notebooka? To dla kogoś
    niepełnosprawnego? Ktoś na grupie zaproponował zamiast laptopa
    drukarkę?

    --
    WiesłaW
    Opera Mail