  • Data: 2017-06-01 18:07:10
    Temat: Re: [OT] Re: cholerne szeryfy
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-01 o 16:32, Shrek pisze:

    > Z tym wyprzedzaniem motocyklistów na gazetę to jakaś legenda jest.

    Kiedyś mnie samochód wyprzedził. Po deszczu było, trzymałem duży odstęp
    za kolumną samochodów i jeden taki nie mógł ścierpieć, że go trochę
    wcześniej wyprzedziłem. Ambicja kazała mu wyprzedzić mnie za wszelką
    cenę i ledwo, ledwo się wyrobił przed nadjeżdżającym z przeciwka. Za
    chwilę była sucha szosa i tę kolumnę samochodów miałem z głowy. Ale
    faktem jest, że samochód wyprzedził motocyklistę. :D Między Jabłonną a
    Modlinem to chyba było.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/