  • 11. Data: 2014-11-27 17:07:58
    Temat: Re: Zyxel NSA310S
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą 2late naskrobał(a):

    > Posprawdzaj firewalle i w ogole
    > ustawienia sieci.
    Ustawienia firewalla sprawdzone, to działało i przestało. A nie chcę mieć
    kłopotów co kilka dni i jeździć na drugi koniec miasta i ślęczeć godzinę
    czy dwie i nie znajdując rozwiązania. Poprzednim razem jak to padło to
    przyjechałem i podmapowałem go w 10 min. Ostatnim razem godzinę mi zeszło i
    nie udało się. Nie widzi ściezki i już. A nic nie zmienaiłem w konfiguracji
    komputerów lub routera. Po prostu tak ma i już. Oba kompy to W7x64.

    > A NSA310 w relacji cena wydajnosc jest bezkonkurencyjny.
    No to mnie cieszy, licze też na niezawodność w dostępie.

    > Daj znac jak uda ci sie polaczyc dyski w RAID.
    Tam jest tylko jeden dysk, tak więc na RAID nie ma szans.

    --
    ...::: WISKOLER :::...
    - Stirlitz, jakiego koloru mam majtki? - spytał Müller.

  • 12. Data: 2014-11-27 20:02:05
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2014-11-27 o 17:07, ...:::WISKOLER:::... pisze:
    > Tam jest tylko jeden dysk, tak więc na RAID nie ma szans.
    NSA310, ten bez "S" ma port eSATA, można podłączyć drugi dysk i zrobić
    na nim RAID.

  • 13. Data: 2014-11-27 20:35:21
    Temat: Re: [OT] Re: Zyxel NSA310S
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 27/11/2014 09:27, Stregor wrote:

    > A tutaj to nie wiem czy telewizor sobie poradzi. Obsługuje lokalne zasoby
    > po USB typu pendrive na FAT i serwery DLNA.

    Ja mam WD TV Live zamiast Smart TV podlaczone do TV.

    > NSA310S od 240 zł
    > NSA310 od 450 zł
    > NSA325V2 od 400 zł,
    > po szybkim reserczu na Alledrogo.

    Pytam bo widzialem wiele cen, np. Ciekawe dlaczego NSA310 jest drozszy od S?

    > Z drugiej strony - może lepiej wyjść od jakiegoś media playera, gdzie
    > funkcje NAS są szczątkowe, ale do moich potrzeb wystarczą?

    NAS moze chodzic cala dobe, i malo pradu zre. Podlaczony do netu ma oprocz
    DLNA sciagarke torrentow, btsync (rodzaj chmury), uploader plikow do flickr
    i youtube (zostawiasz na noc i sie uploaduje), google drive, dropbox, emule
    i wiele innych.

  • 14. Data: 2014-11-27 20:39:04
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 27/11/2014 19:02, nadir wrote:
    > NSA310, ten bez "S" ma port eSATA, można podłączyć drugi dysk i zrobić na
    > nim RAID.

    To wszystko mowi reklama ale nie spotkalem w necie komentarza, czy komus
    sie to udalo praktycznie uruchomic i wykorzystac. Chcialbym byc pewny ze to
    zadziala zanim kupie dysk.

  • 15. Data: 2014-11-27 21:17:09
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą nadir naskrobał(a):

    > NSA310, ten bez "S" ma port eSATA, można podłączyć drugi dysk i zrobić
    > na nim RAID.

    Aż tak krytyczne te dane nie są, wystarczy że księgowa raz na dzień kliknie
    w ikonke którą zrobiłem jej na pulpicie z odnośnikiem do rara :)
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    Stirlitz energicznie wtargnął do gabinetu Hitlera. "Czego chcesz?" -

  • 16. Data: 2014-11-27 22:12:25
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 27/11/2014 20:17, ...:::WISKOLER:::... wrote:

> [...]

    Myslalem o RAID 0 zeby to troche przyspieszyc.

    > Aż tak krytyczne te dane nie są, wystarczy że księgowa raz na dzień kliknie
    > w ikonke którą zrobiłem jej na pulpicie z odnośnikiem do rara :)

    Mysle ze to nie zalezy od modelu NASa. Jak cos w sieci nie dziala to nie
    dziala. PCet mam podlaczony przez switcha do NSA310 i tylko czasami, po
    restarcie NASa o ile dobrze pamietam trzeba sie zalogowac do zasobu (tylko
    ze ja nie uzywam net use). Dokladnie nie pamietam, bo ostanio NAS byl
    restartowany 55 dni temu.

  • 17. Data: 2014-11-28 19:30:54
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2014-11-27 o 20:39, 2late pisze:
    > To wszystko mowi reklama ale nie spotkalem w necie komentarza, czy komus
    > sie to udalo praktycznie uruchomic i wykorzystac. Chcialbym byc pewny ze
    > to zadziala zanim kupie dysk.

    Sprawdzone organoleptycznie, da się uruchomić i działa.
    Poniżej zrzuty ekranu z mojego NSA310.
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/78857ff0cbc51c52
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b11db1b05be4b7af
    .html
    Dodam, że drugi dysk został dołożony po jakimś czasie, gdy pierwszy dysk
    był już częściowo zapełniony, RAID1 utworzył się bez problemu i
    zsynchronizował dane w locie.

  • 18. Data: 2014-11-28 19:45:57
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 27/11/2014 08:24, 2late wrote:

    > Napisy bedziesz mila jak przelaczysz sie z ze streamingu na siec lokalna
    > (po Sambie).

    Serio? Twonky w QNAP daje radę z napisami choć nie tak dobrze jak ReadyDLNA.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 19. Data: 2014-11-28 19:46:03
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 28/11/2014 18:30, nadir wrote:

> [...]
    > Dodam, że drugi dysk został dołożony po jakimś czasie, gdy pierwszy dysk
    > był już częściowo zapełniony, RAID1 utworzył się bez problemu i

    O super, a ja co jakis czas przeszukuje google i jakos mi sie nie zdarzylo
    znalezc. Wyglada ze masz 2 x 500MB. A ja myslalem o RAID 0. Mam WD 2TB Red
    i zastanawiam sie czy dokupic drugi i jesli, to jaka kieszen bym potrzebowal.

  • 20. Data: 2014-11-28 20:45:52
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 28/11/2014 18:45, Michal Lukasik wrote:

    > Serio? Twonky w QNAP daje radę z napisami choć nie tak dobrze jak ReadyDLNA.

    Ha! Wlasnie sprawdzilem i srt obsluguje.
    Jesli obsluguje ci napisy z plkow txt, mozesz podac jaki jest format?
    [], {}, 0:00:00 ?