  • Data: 2012-01-05 15:41:34
    Temat: Re: [OT] Re: Twierdzenie Kotelnikowa-Shannona
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    wiadomości news:9mlrn4FgoqU1@mid.uni-berlin.de...

    > To ten kościół ale inna parafia. To, co pierdzi to nie jest modulacja,
    > tylko

    Przecież jasne jest, że wynika to z przesuwania punktu pracy jakiegoś
    stopnia, czy z detekcji sygnału na jakiejś nieliniowości i wynik tego
    steruje stopniem wzmacniacza audio...

    > ramki. Coby posłuchać jak brzmi sygnał, musiałbyś posłuchać na 900 lub

    Rzecz jasna. Ale, jak mocny sygnał wejdzie gdzie nie powinien, to i sąsiad z
    CB też będzie usłyszany.

    > 1800-1900 MHz. Wojsko i wywiad używa fal też krótkich (jako backup
    > satelitów). Ponieważ najlepiej szyfrować transmisje, których nie słychać,

    Klucz - nie słychać, bo analizator widma zaraz pokaże, że coś jest. Chyba
    nie tak trudno będzie odróżnić, że "coś tam jest" (a co konkretnie i gdzie
    konkretnie, to już inna melodia), od np. badziewiącego złącza w podstacji
    energetycznej... (bo np. technik sobie trochę popił i skoby na zerze nie
    dokręcił porządnie, czy czego tam bądź)?

    Nie żądam, aby było inaczej.