  • Data: 2012-02-27 01:03:51
    Temat: Re: [OT] Re: TV cyfrowa i kablowa
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <n...@m...invalid> napisał w wiadomości
    news:ji5s7k$ps0$1@news.icpnet.pl...
    >W dniu 22.02.2012 r. 17:08, p 47 pisze:
    > <snips />
    > Trolling.

    > To nie jest referencyjne źródło.

    Zamiast pisać bzdury (w rodzaju powyższych, tj. np. twierdzenia, że Firma
    Emitel nadająca sygnał telewizyjny w Polsce nie ma pojęcia o tym, co robi;-)
    podaj he, he, "referencyjne źródło" (cokolwiek to znaczy u ciebie)
    dowodzące, że nie mam racji w sprawie większej odporności sygnału cyfrowego
    na zakłócenia;-)

    > <snips />

    > Rzeczywiście, wygląda na to, że w MUX1/2 narzucono arbitralną listę
    > dopuszczonych kanałów:
    > <https://pl.wikipedia.org/wiki/Naziemna_telewizja_cy
    frowa_w_Polsce#Multipleksy_telewizji_cyfrowej_w_Pols
    ce>

    > Czyli przysłowiowy "polityczny przewałek".
    >
    > Uważam, że rozwiązaniem byłoby pirackie nadawanie niekoncesjonowanych
    > programów (akurat TV Rydzyka najmniej mnie osobiście interesuje;
    > niezależne media bez hipokryzji i kościelnej wizji świata są w
    > Internecie).

    Przypominam, że w tym watku tematem jest jednak telewizja cyfrowa!
    Ponadto telewizje internetowe sa w Polsce wciąż niszowe i dlatego mniej dla
    władzy dolegliwe.

    > TV Trwam nie jest jedyną telewizją krytykującą władze/-ę. Jest tylko
    > masową.

    I dlatego właśnie jest niebezpieczna co skutkowało wiadomą decyzją KRTViR
    nie pozwalającą jej docierać do masowego widza.