  • Data: 2021-03-30 15:51:11
    Temat: Re: [OT] Re: Pytanie NTG niestety - Notebook wielosystemowy.
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30/03/2021 15:33, J.F. wrote:
    > A nie odwrotnie? NT zabral rynek unixom ...

    Top500 nie wykazuje tej tendencji. Z profesjonalizmu zostały same
    farfocle. Jeszcze na początku wieku było wiele ambicji, głośnych
    okrzyków i machania słupkami. Śladu po tym nie ma. Mieli kiedyś wypuścić
    wersję co miała być zarządzana bez GUI. I prawie wyszła, tylko trzeba
    było używać z myszką i monitorem, ale naprawdę, prawie się udało.

    > Niby tak, ale co jest w tych jeszcze wiekszych ambicjach ?

    Skalowalnośc, big data, AI, duże serwery itp itd. Codzienność to
    następny kontroler domeny w powiatowej firmie i powiatowe poczucie
    profesjonalizmu wielkiego świata serwerów u następnych adminów od
    wciskania capslocka u szefa.

    Ja ciągle czekam na tą rewolucję w MS, ale oni sami chyba się już
    poddali, przegrali na wszystkich mozliwych rynkach poza tymi
    tajemniczymi "desktopami" które z niewiadomych przyczyn u niektórych
    uważane są za najważniejszy cel innych OSów a będac w zasadzie mało
    istotną niszą. A i zapomniałem, konsole do gier mają, też profesjonalne
    niebywale. Tak, że tego...