  • 11. Data: 2012-04-17 22:22:59
    Temat: Re: Problem z quadem yamaha warrior 350 Prosze o pomoc
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    jakubwarrior pisze:

    > już 3 świece wymieniłem brane z katalogu styki tak samo przeczyszczone i
    > przepaczone cala instalacja przepaczona nie mam pojęcia jak ktoś mial
    > podobny problem to prosze o pomoc pozdrawiam

    Sprawdź jeszcze do ilu woltów spada napięcie jak kręcisz rozrusznikiem.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2012-04-17 22:41:03
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-17 22:22, Piotr Rezmer pisze:

    > Sprawdź jeszcze do ilu woltów spada napięcie jak kręcisz rozrusznikiem.

    Nie mowi sie "sprawdz" tylko "przepacz" ;)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 13. Data: 2012-04-18 08:46:10
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Kuczu pisze:

    > Nie mowi sie "sprawdz" tylko "przepacz" ;)

    Mamy demokrację, wolność i wolno mi pisać niepoprawnie, poza tym ja to
    trochę artysta jestem, więc licencja poetika, słowotwórstwo i te sprawy.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2012-04-18 19:57:18
    Od: jakubwarrior <zofiazygmunt@_NOSPAM_vp.pl>

    a wie ktoś może ile ma mieć impulsator omów ? tak żeby silnik odpalił ?

  • 15. Data: 2012-04-19 15:30:58
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "jakubwarrior" <zofiazygmunt@_NOSPAM_vp.pl> wrote in message
    z.pl...

    > a wie ktoś może ile ma mieć impulsator omów ? tak żeby silnik odpalił ?

    twardy jest

    kompletnie sie nie zraża

    widać, że kładowiec

    --
    pozdro

    greg

  • 16. Data: 2012-04-19 16:15:44
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu środa, 18 kwietnia 2012 19:57:18 UTC+2 użytkownik jakubwarrior napisał:
    > a wie ktoś może ile ma mieć impulsator omów ? tak żeby silnik odpalił ?
    sztery

    BP, MSPANC.

    pzdr, dr
    14/525/400