  • Data: 2009-02-07 12:05:08
    Temat: Re: [OT] Re: Problem z podpisem HTML - OE
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06-02-2009 o 20:55:34 Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> napisał(a):

    > Ja po prostu bezczelnie wywalam wszystko pod spodem i piszę swoje jak
    > należy. Kilku nawet sie dostosowało ;)

    Nie wycinanie cytatów (co skutkuje forwardowaniem niemal całego wątku
    od pierwszego maila) przydaje się, gdy ktoś nowy dołącza do dyskusji.
    W przeciwnym wypadku trzebaby nowej osobie wyjaśniać wszystko od początku,
    forwardować niewiadomo ile maili, etc. A tak wystarczy wklepać jej adres
    w CC. Proste?

    Tylko proszę, niech mi nikt nie wyskakuje z tekstem, żeby łącza oszczędzać.
    To było dobre w latach 90-tych.

    --
    Maciej Łebkowski