  • 11. Data: 2013-05-19 09:39:03
    Temat: Re: [OT] Re: Prawka Am
    Od: DominikS <waldek1996@_NOSPAM_o2.pl>

    > Wynik jest tragiczny!
    > Jeśli ktoś chce uzyskać odpowiedź, powinien sformułować pytanie w sposób
    > umożliwiający przeczytanie każdemu a nie tylko sobie podobnym nieukom.

    Taki jest pan inteligętny mam rozumieć ? Jest pan mocny z Polskiego
    interpunkcji i tym podobnych rzeczy . To nie jest forum dla polonistów
    równie dobrze ja mógł bym "Zagiąć pana z przedmiotu biologi z nauki
    Entomologia jeżeli mówi panu to coś jestem w stanie na tą chwile wymienić
    z dokładnością co do litery ponad 100 gatunków PTaszników w języki
    łacińskim . Jeden jest lepszy z tego drugi z tego Nawet dla takiego
    "DEBILA" jak ja jest to oczywiste SENKUJU GUT BAJ Dziękuje panu Yorickowi
    taki "DEBIL" Jak ja nie będzie się już tutaj udzielał

  • 12. Data: 2013-05-19 11:41:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-05-19 09:39, Użytkownik DominikS napisał:

> [...]
    > takiego "DEBILA" jak ja jest to oczywiste SENKUJU GUT BAJ Dziękuje panu
    > Yorickowi taki "DEBIL" Jak ja nie będzie się już tutaj udzielał

    A ja naiwny cały życie trwam w przekonaniu że biologia to nauka
    a konkretnie dziedzina nauki, entomologia to dział zoologii.
    Niezależnie czy potrafisz wykuć na pamięć ileś łacińskich nazw
    udowodniłeś właśnie że w tym wątku oceniono cię poprawnie.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2013-05-19 22:09:29
    Temat: Re: Prawka Am
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 19 - 05 - 2013 (niedziela) o godzinie 09:30, DominikS napisał(a):

    > Nie za bardzo rozumiem , czy muszę zmieniać moją kartę motorowerową na AM
    > czy nie przepraszam ale nie zrozumiałem.

    Według mnie, nie musisz.

    > P.S 100zł chyba dla każdego nastolatka to jest nie mała kwota ;)

    Różnie bywa, widywałem już nastolatków, którzy mieli większe kieszonkowe
    niż moja wypłata ;-)

    > Za 2 lata mam zamiar zdawać A1 bo jeżdżenie 50ccm jest "męczące"

    No i dobrze.

    > Starałem się uważać na interpunkcję i inne znaki, ale zapewne i tak będzie coś nie

    > tak, każdy popełnia błędy nikt nie jest doskonały tym bardziej w wieku 14
    > lat ...

    No i dobrze, że się starasz - przecież nikt Cię tu nie zna osobiście, więc
    licz się z tym, że będą Cię oceniać tylko na podstawie tego co widzą, czyli
    tego co i jak piszesz. Twoje posty są Twoją wizytówką, po prostu pamiętaj o
    tym i tyle. Jeżeli będziesz szanował tych, do których piszesz, to i oni
    będą się podobnie do Ciebie odnosić.

    PS. I nie "strzelaj focha" i nie obrażaj się na grupę - jeżeli rzeczywiście
    interesują Cię motocykle, to tutaj możesz się naprawdę wielu rzeczy
    dowiedzieć, pod warunkiem, że rzeczywiście trochę bardziej się przyłożysz
    do swoich postów.

    --
    Yorick
    MG Nevada 750,

  • 14. Data: 2013-05-19 22:09:51
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 19 - 05 - 2013 (niedziela) o godzinie 00:02, Akarm napisał(a):

    > Pogięło cię?

    Jakby mnie nie pogięło, to bym nie jeździł na motocyklu ;-)

    > Gdzie w jego pisaninie była jakaś przyzwoita polszczyzna?

    Dalej uważam, że pierwszy post był znośny, w drugim, niestety, chłopaka
    poniosły nerwy... Ciągle mam jednak nadzieję, że się poprawi.

    > Jeśli ktoś chce uzyskać odpowiedź, powinien sformułować pytanie w sposób
    > umożliwiający przeczytanie każdemu a nie tylko sobie podobnym nieukom.

    Na stronie, którą masz w stopce, znalazłem następujący cytat:

    "Świata nie zbawimy, ale namawiając i przekonując użytkowników na naszych
    stronach, blogach czy forach dyskusyjnych, może uda się nawrócić chociaż
    kilka osób. Dla ratowania ojczystego języka, dla uświadamiania młodzieży..."

    IMHO, dość brutalnie uświadamiasz tę młodzież... ;-)

    --
    Yorick
    MG Nevada 750,