  • Data: 2013-07-31 21:12:30
    Temat: Re: [OT] Re: Naprawa chlodnicy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello cef,

    Wednesday, July 31, 2013, 8:57:54 PM, you wrote:

    > Składki podnieść, podatki chwilowo też, emerytury te wysokie zmniejszyć do
    > minimum,

    Jakim prawem zmniejszać emerytury? Przecież wysokość emerytury jest
    odzwierciedleniem wysokości płaconych wcześniej składek.

    > oskładkować tych co nie płacą, zlikwidować czterdziestoletnich emerytów,

    Przez rozstrzelanie czy powieszenie? Sama propozycja czegoś takiego
    daje natychmiastowy brak służb mundurowych - kto tylko będzie mógł,
    natychmiast przejdzie na emeryturę.

    > oskładkować sędziów i innych niezusowych ze środków własnych (takie
    > unettowienie)

    Ale to są grosiki.

    > Wywalić połowę budżetówki na zbity pysk - tych co zostają
    > nauczyć pracować wydajnie.

    Jaaaasne. Żebyś się nie zdziwił, kto wyleci a kto zostanie.

    > Kasy fiskalne dla wszystkich -
    > a uproszczenie podatków zwolni jeszcze 20% biurokratów.

    Uproszczenie podatków oznacza rozszczelnienie i wzrost szarej strefy.
    A ponieważ zwolniłeś połowę urzędników skarbowych, to nie ma komu
    ścigać szarej strefy.

    > A Ty mówisz, że nie ma czym zarządzać?

    W tej chwili - nie ma.

    > Wiem, wiem -będą zmieszki, ale będąc przygotowanym da się to opanować.

    Szczególnie, gdy 3/4 policjantów uciekło na emeryturę.

    > Zresztą prędzej czy później ulica i tak będzie musiała odegrać swoją rolę.

    Mam nadzieję, że po mojej śmierci.

    --
    Best regards,
    RoMan