  • Data: 2012-07-25 19:19:01
    Temat: Re: [OT] Re: Kiedy mniej spali? (parkowanie/garaż)
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:jup8j1$g2i$1@inews.gazeta.pl...

    > Celowo tak to zestawiłem, w ostatniej wypowiedzi masz rację tylko do tego
    > fragmentu, tylko tępy prostak obraża niesprowokowany innego uczestnika
    > dyskusji. Powyższe zestawienie jest oczywiście chronologiczne. :)

    Ja Ciebie nie obraziłem, tylko stwierdziłem fakt. Podałem zresztą źródło, w
    którym sam zaprezentowałeś kim jesteś i jak się zachowujesz. To, że usunąłeś
    część filmu na którym zachowujesz się jak przygłupi i agresywny prostak, nie
    spowoduje, że wszyscy którzy to widzieli, nagle o tym zapomną.

    Maciek chciał wiedzieć z kim ma do czynienia, więc mu to wyjaśniłem.