  • 11. Data: 2010-05-04 11:44:34
    Temat: Re: [OT]Re: Kanał TVP Historia zostanie zawieszony
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Dariusz Zygmunt pisze:

    > Opanuj się, piszesz w miejscu publicznym.

    ale jemu się pomyliło miejsce publiczne z domem publicznym

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 12. Data: 2010-05-04 16:30:48
    Temat: Re: [OT]Re: Kanał TVP Historia zostanie=?ISO-8859-2?Q?zawieszony?=
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    pawell32 wrote:

    > ale jemu się pomyliło miejsce publiczne z domem publicznym

    Komuś tu się pomyliły grupy. To nie grupa o polityce tylko o
    telewizji. Zrobili śmietnisko z p.s.polityka a teraz tu przyłażą
    smiecić.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2010-05-04 17:04:46
    Temat: Re: Kanał TVP Historia zostanie zawieszony
    Od: "adams" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości

    > Polska jaką znamy ma 92 lata z tego wolni byliśmy 21 lat
    > przed II Wojną Światową i teraz niby od 21 lat "jesteśmy wolni".

    Kurna, czy już nawet tutaj pisuary dotarły z propagandą?!!
    Czy telewizornię wam zlikwidowano?
    Walcie się koleś z tą propagandą!
    Za PRLu tak nawet w butach nie włazili w nieswoje!
    Won!!
    __
    Adam

  • 14. Data: 2010-05-04 17:11:47
    Od: "adams" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał
    (...)Czy też należysz do buraków któzy wierzą że Polska
    kiedyś od morza do morza sięgała, a w średniowieczu
    stanowiliśmy potęgę???

    A to akurat to nie PRL promował, ale za czasów PRL i potem niektóre
    PRAWICOWCY BURAKU.
    Dla ciebie i podobnych powinni stworzyć kanał Przedszkole Historii Polski.
    Bycie guru w sprawach technicznych może oznaczać głupola w innych,
    nieprawdaż?
    __
    Adam

  • 15. Data: 2010-05-04 17:45:23
    Od: "adams" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał
    ... a Piłsudski to kawał chuja tak?

    Nie Tommy, to akurat ty. W dodatku ignorant.
    __
    Adam

  • 16. Data: 2010-05-05 12:49:41
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Może mniej zacięcia politycznego, a więcej historii?

    Ciężko zapełnić kanał czymś czego nie ma, proponujesz tworzenie histori na
    nowo? Filmy z tamtych lat były takie jakie były i takie jakie były są
    emitowane. To że przedstawiają często jeden punkt widzenia ten zgodny z
    punktem widzenia władzy jest nie do przeskoczenia. Można pokazywać film
    pokazujący jedno, dając komentarz mówiący drugie. Dokumentu nie nakręcisz
    drugi raz.

  • 17. Data: 2010-05-05 15:19:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Ciężko zapełnić kanał czymś czego nie ma, proponujesz tworzenie histori na
    > nowo? Filmy z tamtych lat były takie jakie były i takie jakie były są
    > emitowane.

    Moment, ale chyba chodzi o to, że prezentowany nachalnie punkt widzenia
    jednak odbiega od tego który był obowiązujące za PRL i to tak o 100%.

  • 18. Data: 2010-05-09 02:47:10
    Od: "MP" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Mateusz Adamczyk" <m...@N...gmail.com> napisał
    > w wiadomości news:4bdc9527$0$2596$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zmień kanał, masz do tego prawo, możesz też zmienić
    > kraj, wtedy zmieni Ci się historia.

    Zmień partie zmieni Ci się świato pogląd.

> [...]
    > ... i jest to TYLKO Polski problem, bo inne kraje
    > pokomunistyczne bardzo szybko się z tym uporały, tam nie
    > do pomyślenia jest aby robotnik ze stoczni miał 800 zł
    > emerytury, a komuch z ZOMO który go napierdalał pałą
    > 5000 zł.
    > Czy też należysz do buraków któzy wierzą że Polska
    > kiedyś od morza do morza sięgała, a w średniowieczu
    > stanowiliśmy potęgę??? Przecież to bzdury którymi karmił
    > Cię nauczyciel z PRL'u i durne filmy udające historyczne.
    > Polska BYŁA NIKIM ... może stać się KIMŚ, ale trzeba
    > wyjebać za burtę pasażerów na gapę bo z nimi ten statek

    Jak jusz tak dokładnie uświadamiasz, to trzymaj się faktów:
    Do 1952 roku nie było PRL tyko Rzeczpospolita Polska.
    Dopiero konstytucja nażucona przez Stalina, zmieniła nazwę Państaw!!!
    Ale z Ciebie Historyk z koziej wulki,
    Pewnie o Moczaże i 1968 też pewnie zapomniałeś.

    > Zapamiętaj sobie słowa Józefa Piłsudskiego:
    >
    > Naród, który nie szanuje swej przeszłości nie zasługuje na
    > szacunek teraźniejszości i nie ma prawa do przyszłości.
    >
    > Tomy M.
    I w przewrocie majowym ginie ponad 400 osób bezsensownie, bo Piłsudzki
    odmawia prezydentury.

    ANP

  • 19. Data: 2010-05-12 22:30:56
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    szczekajcie, szczekajcie ... :-)

    Tomy M.

  • 20. Data: 2010-05-19 22:39:06
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    To świetnie. Przyjąłem tą świetną wiadomość z radością. Że nie będziemy
    musieli utrzymywać grupy darmozjadów, prezesów i dyrektora tego śmietnika. I
    robienie Polaków z całej Polski na 3,5 tys. średniej pensji w Warszawie.
    Spółek producenckich, aktorów, dziennikarzyn, takich jak Wołoszański,
    współpracownik wywiadu PRL, taki co lecą tantiemy za piątą emisję "Sensacji XX
    Wieku", prof. historii (którzy nie chcą się zlustrować) na współprace z tajną
    komnistyczną policją SB. Nie wiem kto jest taki głupi żeby utrzymywać takie
    telewizyjne zakłamanie.