  • 11. Data: 2009-06-10 06:16:19
    Temat: Re: [OT] Re: Iphone Killer ... zdechł jak pies
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:

    > zatytuowałeś wątek iphone kiler zdechł jak pies. O ile mi wiadomo psy
    > zdychają w strasznych warunkach. O ile mogę sobie wyobrazić
    > "zdechniecie" w świecie biznesu, to "palm" jest spektakularnym
    > bankrutem? Moze jakieś źródło? bo chyba słabej sprzedaży nie nazwałeś
    > zdechnieciem?

    80% rynku PDA w USA jeszcze 15 lat temu. Uzywalem Palma od modelu IIIc
    po 515 ktora przegrywała juz wtedy z Handpringiem (ktorego Palm kupil)
    i oczywiscie koncertowo spieprzył stajac sie na rynku PDA i smartphone
    niszowym producentem. Pomysl na pre nie byl zly i fajny nowy gracz.
    jak widac "iphone killer" nie okazał sie zadnym specjalnym killerem.

    > NAisałeś "iphone kiler" gogle tu jest bezużyteczne, bo wywala miloiny
    > znalezionych fraz. JEdnak proszę Cię, podaj linka do artykułu w którym
    > WYTWÓRCA nazywa SWÓJ produkt "kilerem". Nie redaktor, wytwórca.

    Dobrze wiesz ze "iphone killer" to taka nowo mowa dzinnikarska.
    Zreszta Palm chodz nie uzywa tego sformulowania czesto odnosi sie iz
    jest lepszy od iphona

    > iPhone ewoluuje w dobrym kierunku, nawet Waldek nie zaprzecza, ale
    > właśnie różnorodność, konkurencja spowoduje ze następny iPhone ku Twojej
    > radości bedzie jeszcze lepszy. JAk htc splajtuje to Apple nie bedzie juz
    > miało z kim rywalizować!

    HTC ma "sciezke opadajaca" i nie dlugo zniknie ze swiata.

    > Co do samego "kilowania". JA -na ten przykład- zawsze jestem otwarty na
    > propozycje. Mój telefon ma mały ekran i dzieki temu "trzyma" 5 dni(30%).
    > ma kilkadziesąt klawiszy(30%), a każdy z nich uruchamia "sped dial",
    > albo konkretny program. muzyka-2%, video5%, gry 0%, internet10%,
    > nawigacja (AM)20%-(darujmy sobie nawigacje) Który z produktów Apple
    > byłby dlamnie najlepszy?

    E71,Samsung i600 i jego rodzice nie dzieci bo te 2 dni maks,
    BlackBery Curve i pociotki Stormy.

    Ale czego to dowodzi bo nie rozumiem ?
    Ja tylko smieje sie z "najgorszego telefonu swiata produkowanego przez
    firme z logo ogryzka" i jednoczesnie mody na iphone killer i kopiowania
    Appla przez Symbiana, WN i Androida w kwesti rozwiazan.

    Nie mozna mowic ze cos jest do bani i robic zzynke bo sie wychodzi na
    hipokryte.

    > PS kiedyś ZXSpectrum też był PersonalComputer(IBM) "killer" tak mi sie
    > tylko skojarzyło..

    ZX Spectrum nie mogl byc IBM PC killerem bo kosztowal 10 razy mniej w
    czasie gdy wychodzil na rynek.

  • 12. Data: 2009-06-11 16:49:11
    Temat: Re: Iphone Killer ... zdechł jak pies
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    Jan Strybyszewski wrote:
    > A taki miał byc killer.... i zjadac ipoo na sniadanie.

    Spadaj śmieciu z reklamą i-g..na.

    --
    jazdzig
    (wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)

  • 13. Data: 2009-06-11 17:05:37
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    jazdzig pisze:

    > Spadaj śmieciu z reklamą i-g..na.

    O frustracik ... co go nie stac na najlepszy smartphone na swiecie

  • 14. Data: 2009-06-14 12:39:26
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    Udana premiera Palm Pre [...]
    W miniony weekend doświadczyliśmy zarówno najlepszego w historii
    pojedynczego dnia sprzedaży, jak również rekordowego weekendu -
    przyznał Tim Donahue, odpowiadający za marketing sieci Sprint. -
    Wyprzedaliśmy wszystkie urządzenia w większości salonów w tempie
    szybszym niż początkowo zakładaliśmy.

    http://www.telix.pl/artykul/udana-premiera-palm-pre-
    3,28867.html

    to mówisz - zdechł, tak?
    hmmm
    ;-)

    Sławek

  • 15. Data: 2009-06-14 20:17:19
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Palm Pre, najpoważniejszy konkurent nowego iPhone'a,

    Mowisz, ze partacz kopiuje partacza i my ie mamy tym przejmowac ?
    A co nas jakies niszowe produkty obchodza ?

    Pozdrawiam,

  • 16. Data: 2009-06-15 05:01:37
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Slavekk pisze:
> [...]
    > przyznał Tim Donahue, odpowiadający za marketing sieci Sprint. -
    > Wyprzedaliśmy wszystkie urządzenia w większości salonów w tempie

    W pierwszym dniu ... no nie dziwne zanim pierwsi wlasciciele wrocili i
    sporzadzili testy musialo minac 24h czyz nie ?

    Pre ma pare zalet ale oczywiscie jak kazdy iphone killer przehypowany na
    starcie i rozminal sie z oczekiwaniami. Pewnie jakos tam sie sprzeda
    albo pomoze PALMowi wrocic z "nievytu rynkowego"

  • 17. Data: 2009-06-15 05:02:19
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mowisz, ze partacz kopiuje partacza i my ie mamy tym przejmowac ?
    > A co nas jakies niszowe produkty obchodza ?

    Buhahaha wielbiciel nagorszego systemu operacyjnego dla komorek sie
    odezwal. Daj spokoj dzieki PALmowi WM juz nawet nei jest w trojce dobry
    systemow na komorki.