  • 51. Data: 2011-03-28 07:33:12
    Temat: Re: [OT] Re: IE6
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Sun, 27 Mar 2011 21:39:19 +0200, Peter May wrote:

    [...]

    > Dlaczego otwierasz oczy? To jest dobre, aczkolwiek osobiście nie
    > praktykowałem tego, a trzeba zacząć.

    No wiesz, z jednej strony wiadomo, że chcemy tworzyć rzeczy dostępne dla
    możliwie szerokiej grupy osób. Z drugiej - pojawiają się kolejne trudności,
    choć tym razem nie chodzi już o przestarzałe przeglądarki (te odchodzą do
    lamusa) tylko zjawisko pozytywne, czyli o nowe rodzaje urządzeń. Nie da się
    tego wszystkiego w sposób elegancki obsłużyć poprzez podanie jednego stylu,
    niezależnie od tego jak dobre przeglądarki znajdują się na smartfonach.
    Dopiero teraz zaczyna się IMHO okres prawdziwej elastyczności layoutów, z
    myśleniem o tym jak strona powinna wyglądać na wielu rodzajach ekranów, w
    różnych orientacjach czy rozdzielczościach.

    > Byle by w szczegółach nie zapędzić się na "100 stron", bo umowę będzie
    > negocjować się pół roku ;-)

    No pewnie, każda przesada boli :-) Byle poruszyć problem.

    --
    Michał Gancarski

  • 52. Data: 2011-03-28 07:52:25
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 28-03-2011 09:33, Michał Gancarski pisze:
    [...]
    > Dopiero teraz zaczyna się IMHO okres prawdziwej elastyczności layoutów, z
    > myśleniem o tym jak strona powinna wyglądać na wielu rodzajach ekranów, w
    > różnych orientacjach czy rozdzielczościach.

    Tyle, że trzeba to jeszcze niektórym klientom uświadamiać, że layout pod
    małe ekrany jest dodatkową pracą. Bo nie tylko chodzi o arkusz stylów,
    ale i o właściwą zawartość.

    --
    Peter