    From: Paweł Gąska <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [OT] Re: HTC HD2, Windows Mobile i Silverlight
    Date: Tue, 26 Oct 2010 18:05:54 +0200

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od ToMasz
    z dnia: 2010-10-26 08:03:
    > napisz do TVP i zapytaj jak możesz oglądać owe filmy. Sądze ze
    > odpowiedzą ze musisz mieć winXP/win7. Jeśli tak, to _moim zdaniem_ jest
    > to niezgodnie z prawem, bo ogladanie telewizji publicznej, za którą
    > płacisz abonament, a reszta jest opłacana z podatków powinno być darmowe
    i jest darmowe... na TV :]
    nigdzie nie jest napisane, że TVP ma nadawać za free na komórki, jak
    również nie nadaje na kuchenki mikrofalowe oraz komputery przemysłowe
    Simatic, możesz oczywiście próbować ich pozwać za to do sądu, że np. nie
    można tego oglądać pod DOSem 3.22, a Ty masz akurat w domu komputer
    AT286 z 4MB RAMu i na nim tylko DOS odpala :] powodzenia życzę ;)

    Paweł