  • 51. Data: 2009-06-26 08:19:08
    Temat: Re: [OT] Re: Dla kogo sa jezyki programowania?
    Od: WRonX <w...@-...net>

    Jacek pisze:
    > To slowo "patrzal", to pewnie dla podpuchy. No chyba, ze nie.;)

    No, "tam patrzaj, gdzie wzrok nie siega", czy jakos tak :)

    (nie, to nie byla literowka, jakby ktos pytal. Tylko nieudolna stylizacja:D)

    Pozdrawiam.
    --
    [= WRonX =] [= W...@-...NET =] [= http://WRonX.NET =]
    [ "...yet the blood of the wicked shall flow like a river." ]

  • 52. Data: 2009-06-26 08:20:17
    Od: WRonX <w...@-...net>

    Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Czyli jest jeszcze gorzej, bo jak napisał Alfred Adler:
    > "Co gorsza, wielu ludzi orientuje się w tej dziedzinie tak słabo,
    > że nie odróżnia prawdziwego matematyka od debila mnożącego w pamięci
    > sześciocyfrowe liczby"

    Ja po prostu mysle, ze wsrod obecnej mlodziezy szkolnej dotkliwie
    odczuwa sie braki jednych jak i drugich. Zostaja debile, ktorzy nie
    potrafia w pamieci pomnozyc dwucyfrowych liczb :) Naszczescie, nie tylko
    oni.

    Pozdrawiam.

  • 53. Data: 2009-06-26 08:39:48
    Temat: Re: Dla kogo sa jezyki programowania?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    rt wrote:

    > wprost przeciwnie.

    To czemu twierdzisz że jeśli ktoś się podpisuje w internecie to zapewne kłamie?

  • 54. Data: 2009-06-26 08:41:19
    Od: Wit Jakuczun <w...@g...com>

    On 26 Cze, 10:39, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote

    > To czemu twierdzisz e je li kto si podpisuje w internecie to zapewne k amie?

    A nie kłamie? :D

    Pozdrawiam,
    Wit

  • 55. Data: 2009-06-26 09:00:52
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    d < 0 pisze:
    > piszesz o braku zrozumienia korelacji w ,kawałach kodu'... ;-) nic
    > dziwnego, gdyż taki kod ?nie? jest schematyczny; to jest chaos, bałagan,
    > obcy styl. wrzuć programistę między dzikusów... nie... humanistę... i czekać
    > aż się nauczy ich języka... przecież humanista. ;-) kod realnie działa-
    > jący jest zrozumiały, ale takiego kodu nie spotyka się zwykle... podczas
    > nauki. bo w tym... e... ;-) biznesie... ;-) chodzi o to, by dużo pisać,
    > a to jest osiągalne tylko wtedy, gdy robi się kod realnie nie działają-
    > cy, lecz symulujący, że realnie działa. ;-)
    Taa, a wszyscy crackerzy to sprawne wróżki? Po pewnym treningu można w
    miarę sprawnie czytać disassm szablonowego kodu C++ kompilowanego z -O2
    (Nie mówię, że to łatwe.).

    Imo zrozumienie kodu autora, który nie starał się specjalnie go
    zaciemnić dla wprawnego programisty nie będzie problemem.

    Michoo

  • 56. Data: 2009-06-26 13:56:04
    Od: "d < 0" <2...@i...sk>

    "Michoo" popracował i:
> [...]
    >
    > Imo zrozumienie kodu autora, który nie starał się specjalnie go
    > zaciemnić dla wprawnego programisty nie będzie problemem.
    nie wiem, o czym teraz piszesz, a nie mogę wiedzieć, o kim piszesz.
    ;-)
    piszesz chyba o tym, że... powstaje program, ale kompilator lub środo-
    wisko naprawia to, że funkcyjki generują wyjątki, tak? i jakie wnioski?
    :-)
    --
    / qo |) :@=N%_g=v=a=g_eD_e=c()=d=8! =%!gN@8'Re. w8in/ad
    \ _x/ , ;h-%-a'hA'H4,X0'Xo~xo~xO,R`-%EXp01ITed: *-7/+eh

  • 57. Data: 2009-06-26 14:01:01
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 26 Jun 2009 13:56:04 +0000 (UTC), "d < 0"
    <2...@i...sk> wrote:

> [...]
    > piszesz chyba o tym, że... powstaje program, ale kompilator lub środo-
    >wisko naprawia to, że funkcyjki generują wyjątki, tak? i jakie wnioski?

    Takei wnioski ze takiego belkotu daeno nei widzialem

    A.L.

  • 58. Data: 2009-06-26 16:17:04
    Od: rt <n...@m...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > To czemu twierdzisz że jeśli ktoś się podpisuje w internecie to zapewne
    > kłamie?

    Po Twojej pierwszej odpowiedzi na mojego posta podejrzewalem, ze po
    prostu nie przeczytales ze zrozumieniem tego co napisalem powyzej.

    Teraz wiem ze nie dosc, ze nie zrozumiales to jeszcze wyciagnales bardzo
    daleko idace wnioski.

    pozdrawiam,
    rt

  • 59. Data: 2009-06-26 20:35:27
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    d < 0 pisze:
> [...]
    > piszesz chyba o tym, że... powstaje program, ale kompilator lub środo-
    > wisko naprawia to, że funkcyjki generują wyjątki, tak? i jakie wnioski?
    Piłeś? - nie pisz.

    Michoo

  • 60. Data: 2009-06-26 21:14:12
    Temat: [OT]Re: Dla kogo sa jezyki programowania?
    Od: gregorius <grzegorz.gruza@spamerom_nie.gmail.com>

    Jacek pisze:
    > A co bedzie, jak w sklepie bedzie tylko 9 jajek?;)
    Wyjątek z powodu niedotrzymania warunku wstępnego dla kontraktu w
    wywołaniu: do_koszyka(jajka,10)
    ;-)

    gregorius