    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: [OT] Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Date: Sun, 10 Apr 2016 01:59:33 +0100
    <ne1gh3$ecm$1@dont-email.me> <ne1jlj$afg$1@node2.news.atman.pl>
    <ne1vb3$krs$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <ne3h2q$jpp$4@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <ne5t4i$1l2$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <nea8u4$g3m$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <neaj43$qa0$1@node1.news.atman.pl> <neaqdf$b9k$2@dont-email.me>
    <neb6ka$dqo$2@node1.news.atman.pl>

    Cavallino pisze:

    > Następny nie rozumie o czym mowa?
    > Czy to czy ktoś poszedł na wybory czy nie, oznacza, że stracił wszelkie
    > prawa, w tym również do bycia liczonym jako mający jakieś tam zdanie?

    Utracił (na własne życzenie) prawo wyboru ekipy rządzącej, ma teraz
    innego "pana" na którego nie ma prawa podnieść ręki, tak jak to robi
    poprzednia ekipa i powiązane z nimi media.

    > Już nie wspominając o tym, że nawet wśród tych co głosowali, PIS nie
    > miał większości, więc kolega napisał podwójną bzdurę.

    Nie wiem skąd żeś to wytrzasnął, czy już zgłosiłeś sfałszowanie wyników
    wyborów?

    > Popierdzieliło mu się z ilością zdobytych miejsc w parlamencie.

    Na jedno wychodzi.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html