eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.www[OT]O co chodzi z Facebookiem?Re: [OT]O co chodzi z Facebookiem?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.task
    .gda.pl!not-for-mail
    From: "Milosz K." <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: [OT]O co chodzi z Facebookiem?
    Date: Sun, 29 Aug 2010 06:39:59 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 39
    Message-ID: <i5coap$gtp$1@news.task.gda.pl>
    References: <i4u0s3$gv9$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ghy36.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.task.gda.pl 1283056794 17337 83.12.206.36 (29 Aug 2010 04:39:54 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 29 Aug 2010 04:39:54 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.www:396586
    [ ukryj nagłówki ]

    >8

    Po pierwsze: polecam następującą lekturę:
    http://wiadomosci.onet.pl/1622337,720,kioskart.html

    Po drugie: W moim skromnym mniemaniu to "narzedzie", ktore ma za zadanie
    ulatwiac pomiedzy istniejacymi juz grupami i kregami spolecznymi kontakt,
    komunkację, wymiane doswiadczen, etc.

    Po trzecie: TEORETYCZNIE ma za zadanie ułatwić uczestnikom "spolecznosci"
    mozliwosc poszerzania swoich zainteresowan i poznawania online ludzi o
    podobnych zainteresowaniach, hobby i poglądach religijnych, czy
    politycznych. Wreszcie, jako nowe funkcjonalnosci które zwiazane sa z
    rozwijamiem tzw. "dodatków spolecznosciowych" umozliwia wykorzystanie
    swojego konta jako cos w rodzaju DIGG`a (szerzej na ten temat w internecie
    po wpisaniu w dowolną wyszukiwarkę hasła DIGG), czyli serwisu, gdzie
    "wrzucasz" napotkane w internecie, ciekawe teksty i artykuly (zdjecia, inne
    tresci).

    Po czwarte: W związku z rozwojem technologicznym dochodzą nowe
    funkcjonalności, bardziej multimedialne, no ale... powiedzmy, ze jest to
    jedno z bardziej udanych zastosowan tego, co niektórzy nazywaja Web 2.0,
    przy czym to w jaki sposób tego rodzaju serwisy zostaja wykorzystane zalezy
    zarówno od ich autorów jak i uzytkowników. Niektóre (takie jak pewien serwis
    matrymonialny) sa nastawione "na lojenie z klienta kasy", inne na maksymalny
    wyzysk i "darmowe wykorzystanie pracy użytkownika (do nakręcania
    koniunktury). Fejsbuk ma tą zaletę, że pazerności i zachłanności po nim aż
    tak bardzo nie widać (aż tak bardzo), zaś użytkowników stara się chyba
    bardziej "aktywizować" i motywować do działania, kształtować właściwe
    umiejętności społeczne niż np. wyzyskiwać, czy utrudniać życie.

    Dlatego chyba proponuje zebrać jakąś fajną ekipe (jako "startup", lub jak
    kto woli "kapitał początkowy") i wykorzystac jego potencjał jako użytecznego
    narzędzia do komunikacji...

    Pozdrawiam, M.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: