  • Data: 2010-11-05 01:15:13
    Temat: Re: [OT] Leasing, kolizja drogowa, UT - problem
    Od: KriSSo <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-05 00:57, Cavallino pisze:

    > IMO bez szans, sprawca nie zmuszał Cię do podpisywania niekorzystnej umowy.

    Ale swoją jazdą spowodował powyższe koszty.

    > Bez sensu IMO.

    Dlaczego bez sensu, przecież jestem na straconej pozycji w każdej z
    podobnych sytuacji. Miną wymagane 2 lata i mogę umowę wypowiedzieć,
    wykupić auto będąc oczywiście stratnym i tyle.

    > 3. Przeczytaj co Ci grozi, jeśli nie wykonasz obowiązku powypadkowej
    > naprawy samochodu?
    > Zapewne ubezpieczyciel wykona ją za Ciebie i VAT nie będzie Twoim
    > problemem.

    Ale ja już samochód naprawiłem i odebrałem. Zapłaciłem również ten VAT
    (ASO robotę wykonało), ponieważ jak wspomniałeś wcześniej, za zleconą
    naprawę trzeba zapłacić. Liczyłem tylko na to, że teraz będę mógł się
    ubiegać o zwrot z TU. Ale skoro nie, to będę stratny.

    > Chyba że leasingodawca sobie zastrzegł w umowie, że musi to być ASO.

    Tak, zastrzegł w umowie, że musi to być ASO.

    --
    Pozdrawiam,
    KriSSo