  • 11. Data: 2010-01-21 21:04:49
    Temat: Re: OT: Kodowanie na grupach?
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba MadMan napisała na pl.comp.pecet:

    > Dlatego też mam ustawione tak sprytnie, że jak nie ma PLznaczków to
    > jest US-ASCII, jak są to jest ISO, a jak jest coś więcej to jest UTF.

    No i ja tak samoż, to jest o tyle dobre, że wiadomości w ISO są po
    prostu lżejsze.

    Marcin Kocur

  • 12. Data: 2010-01-22 10:05:54
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-21 22:04, Marcin Kocur pisze:

    > No i ja tak samoż, to jest o tyle dobre, że wiadomości w ISO są po
    > prostu lżejsze.

    Przy obecnych łączach to już raczej znaczenia nie ma, zwłaszcza w
    UseNecie, gdzie i tak masa lania wody jest :D Ten wątek więcej zużył
    znaków niż polskie znaki :D

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 13. Data: 2010-03-30 23:30:46
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 21 of Jan 2010 22:04, Marcin Kocur wrote:

    > No i ja tak samoż, to jest o tyle dobre, że wiadomości w ISO są po
    > prostu lżejsze.

    Że lżejsze to prawie bez znaczenia. Ważniejsze, że zrzucone
    do pliku/plików są łatwiej grepowalne.
    (http://pl.wikipedia.org/wiki/Grep)

    --
    nb