  • 21. Data: 2009-04-06 17:05:38
    Temat: Re: Kłopot z odtwarzaniem płyt cd-rom.
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "cites" napisał:

    > Mój transmiter w aucie odtwarzający MP3 i *wyposarzony* w USB
    > też się właśnie zepsuł - też ma pisać tutaj?!

    Nie, tutaj nie pisz - dopóki nie *wyposaŻysz* swojego czytnika w słownik.

    JoteR

  • 22. Data: 2009-04-06 17:29:52
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    cites pisze:
    > Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Mój transmiter w aucie odtwarzający MP3 i wyposarzony

    Masz dużą szanse na KF-a. Idź do szkoły nieuku.
    *wyposarzony* Hahaha

    --
    animka

  • 23. Data: 2009-04-06 17:31:14
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    G Nowak pisze:

    > Z calym szacunkiem ale Philips wiecej ma wpolnego z odkurzaczem niz
    > dzwiekiem.

    A skąd ty możesz wiedzieć jak używasz Tonsila? :D

    --
    animka

  • 24. Data: 2009-04-06 17:33:47
    Od: "Jacek S." <o...@f...cy>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Nie, tutaj nie pisz - dopóki nie *wyposaŻysz* swojego czytnika w słownik.
    > JoteR

    I pewnie to jest ważniejsze od wysłania śmieci na grupę... Ehh... Czepiasz
    się szczegółów.
    Oczywiście, delimeter Ciebie nie obowiązuje, panie Dokładny?
    EOT - bo zaś wyjdzie z tego jakies szambo...
    --
    Jacek S.

  • 25. Data: 2009-04-06 17:39:43
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    KILu pisze:

    > Niewykluczone, że z philipsa jest tam jedynie logo. :) Poza tym oni i tak
    > ładują tam często cudze napędy, np. sony (a te są badziewne).

    Możliwe.

    > Poodtwarza i znów przestanie. :) Generalnie lasery nie lubią ciepła. Gdy
    > są zużyte, można lekko zwiększyć ich moc i znów trochę podziałają. Ale
    > sama tego nie rób. Możliwe też, że w wyniku działania np. dymu
    > papierosowego zmatowiały wewnętrzne elementy optyczne napędu.

    W środku, tzn w kompakcie jest czyściutko, żadnego kurzu. Klapa jest
    szczelna. Wacik ze spirytusem też nie był brudny po przetarciu soczewki.
    Mnie sie zdaje, a może niezdaje, że w pewnych momentach jakby prąd nie
    docierał do tego odtwarzacza, bo co jakis czas się zatrzymywał na chwilę.
    To było denerwujące.

    Norma, nic z
    > tym nie zrobisz poza wymianą lasera/wieży.

    Ile to kosztuje w autoryzowanym sewisie, bo gwarancji już nie mam? Wieża
    ma dopiero półtora roku :-(

    --
    animka

  • 26. Data: 2009-04-06 18:18:46
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jacek S." napisał:

    > EOT - bo zaś wyjdzie z tego jakies szambo...

    Dobrze, żeś podwinął ogon, bo odpowiedź bardzo by Ci się nie spodobała.
    Oj, bardzo nie spodobała...

    JoteR

  • 27. Data: 2009-04-06 21:40:42
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "animka"

    > Ale czystym 100% spirytusem. Oczną czy dupną: ;-)

    Rób tak jak najbardziej lubisz i koniecznie domowym sposobem. Będzie na 100%
    czyściej, ale w sumie i tak jak było;)

    > Oby Tobie nic się nie zepsuło i żebyś potem nie zadawał niemądrych pytań.

    A co ma jakaś magiczna soczewka z wieży z pl.com. pecet? Że niby odtwarza
    takie same magiczne krążki jak niektóre napędy w komputerach?
    Niedługo ludzie będą pytać jak się szczepi jabłonie, bo to ma chyba jakiś
    związek z apple...

    LeP

  • 28. Data: 2009-04-06 21:55:13
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "animka"

    > Masz dużą szanse na KF-a. Idź do szkoły nieuku.
    > *wyposarzony* Hahaha

    Mam toster philipsa (wyposażony w jakąś tam namiastkę procesora) i przypieka
    mi grzanki. Co robić?
    Tylko nie mówcie, że kanapki...
    A swoja drogą to jak jakaś firma robi wszystko, to nie robi nic dobrze.
    Philips robi koszmarne wieże, koszmarne telewizory, ale całkiem dobre
    czajniki (mam juz drugi) i ekspresy do kawy.

    Pozdr

    --
    LeP

  • 29. Data: 2009-04-06 22:22:19
    Temat: Re: [OT] Kłopot z odtwarzaniem płyt cd-rom.
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "LeP" napisał:

    > Mam toster philipsa (wyposażony w jakąś tam namiastkę procesora) i
    > przypieka mi grzanki. Co robić?

    Założyć większy wiatrak? ;->

    > Philips robi koszmarne wieże, koszmarne telewizory,

    Być może, ale w latach mojej młodości Philips to była marka przez duże M w
    segmencie RTV, lizało się toto przez szybkę Peweksu ;-). Przemysł azjatycki
    (z wyjątkiem rzecz jasna Japonii) w tym segmencie praktycznie jeszcze nie
    istniał - na wspomnienie mojego pierwszego jamnika Samsunga budzę się z
    krzykiem...

    JoteR

  • 30. Data: 2009-04-06 22:25:55
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    LeP pisze:

    > A swoja drogą to jak jakaś firma robi wszystko, to nie robi nic dobrze.
    > Philips robi koszmarne wieże, koszmarne telewizory, ale całkiem dobre
    > czajniki (mam juz drugi) i ekspresy do kawy.

    Tylko jeszcze telewizora i wieży Pfilipsa nie miałeś.
    Eot.

    --
    animka