  • 1. Data: 2013-01-22 21:35:41
    Temat: [OT] ? Kindle nie mogę wybrać ksiązki
    Od: s...@g...com

    Witam
    Dzisiaj przypłynął z UK mój Kindle
    Wszystko fajnie.
    Ale po chwili wgrałem kilka książek do niego i kicha.
    Nie mogę wybrać innej książki ze spisu niż pierwsza na liście.
    Ekran miga i potem wraca do pierwszej pozycji na liście.

    Co się dzieje?
    Dla marud. Na tej grupie jest 492 wątki o Kindle czasami z ilością postów
    przekraczającą 50 :)
    Czuje się usprawiedliwiony

  • 2. Data: 2013-01-22 21:58:10
    Temat: Re: [OT] ? Kindle nie mogę wybrać ksiązki
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 22 Jan 2013 12:35:41 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

    > Dla marud. Na tej grupie jest 492 wątki o Kindle czasami z ilością postów
    przekraczającą 50 :)
    > Czuje się usprawiedliwiony

    Czuć sie możesz, ale to wciąż NTG
    Zwłaszcza, że postów z hasłem kindle jest około setki, z czego większość
    dotyczy informacji w jaki sposób działa whispernet.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2013-01-22 23:10:05
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...op.pl>

    W dniu 22.01.2013 o 21:58 Waldek Godel <n...@o...info> pisze:

    > Czuć sie możesz, ale to wciąż NTG
    > Zwłaszcza, że postów z hasłem kindle jest około setki, z czego większość
    > dotyczy informacji w jaki sposób działa whispernet.

    Ok, ale telefonia.gsm jest w tej chwili chyba najlepszą grupą dla tematyki
    okołosmartfonotabletowej ;) To grupa ma być dla ludzi, a nie ludzie dla
    grupy. Skoro jest takie zapotrzebowanie, to może warto zmienić opis grupy?

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 4. Data: 2013-01-22 23:32:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 22 Jan 2013 23:10:05 +0100, Wojciech "Spook" Sura napisał(a):

> [...]
    > grupy. Skoro jest takie zapotrzebowanie, to może warto zmienić opis grupy?

    Czemu nie, zrób propozycję nowego opisu grupy, napisz CFV, przeprowadź
    procedurę itp. Zakładając, że jeszcze jakiś admin działa.

  • 5. Data: 2013-01-23 01:30:23
    Temat: Re: ? Kindle nie mogę wybrać ksiązki
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Sty, 21:35, s...@g...com wrote:
> [...]
    >
    > Co się dzieje?
    > Dla marud. Na tej grupie jest 492 wątki o Kindle czasami z ilością postów

    Popytaj na pl.rec.ksiazki czy ktos mial takie objawy.

  • 6. Data: 2013-01-23 07:20:40
    Od: s...@g...com

    > Ekran miga i potem wraca do pierwszej pozycji na liście.

    Dla potomnych
    Wystarczyło go zarejestrować w systemie Amazon i już jest OK.

  • 7. Data: 2013-01-23 11:54:15
    Od: "ronel" <r...@...pl>

    ps.com...
    > Ekran miga i potem wraca do pierwszej pozycji na liście.

    >Dla potomnych
    >Wystarczyło go zarejestrować w systemie Amazon i już jest OK.

    Ta, kolejne po apul cuś, co nie działa bez rejestracji w systemie
    wielkiego brata?