    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.turystyka.tramping,pl.rec.turystyka.zorganiz
    owana
    Subject: Re: [OT] Jak tanio dzwonić z EGIPTU doPolski - można!!!
    Date: Sat, 12 Jan 2013 23:21:05 +0100

    In article <kcsld5$gep$1@portraits.wsisiz.edu.pl>, K <...@...c> wrote:

    > nie wiem jak ty, ale jadac (na tydzien) do egiptu jade zeby tam odpoczac
    > a nie spuszczac sie codziennie do telefonu jak tu fajnie i "dzwoncie do
    > mnie na stacjonarny bo jestem w egipcie"

    A co kogo obchodzi po co ty jezdzisz do Egiptu?
    Jesli tak podkreslasz swoja niechec do telefonu, nie musisz tam jechac,
    zeby go odstawic.
    Kolega podzielil sie tutaj przydatna informacja, do tego zgodna z
    tematyka wszystkich grup na ktore puscil crossy.
    Dla mnie to akurat cenna porada.
    A twoja wypowiedz niczego nie wnosi, za to jest po prostu chamska
    odzywka.
    --
    TA