    From: Jacek Radzikowski <j...@s...die>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Jak o?ywi? pena USB?
    Date: Sat, 15 Mar 2014 20:41:07 -0400
    <lg1lua$4qv$1@node1.news.atman.pl> <1bplbp67l8q10$.dlg@badworm.pl>
    <lg2cjq$ila$1@node2.news.atman.pl> <lg2dr4$tha$1@node1.news.atman.pl>
    <lg2emu$kpd$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <lg2p7g$kf$1@node2.news.atman.pl>

    Sebastian Biały wrote:
    [...]
    > To działa inaczej: aparat nie słuzy do filmów bo dyrektor firmy X tak
    > twierdzi. Technologia popiskuje cicho że żaden problem, ale jak nie to
    > nie. Efektem czego mam całkiem fajny aparat canona który zapisuje tylko
    > 30 sek filmu. Środowisko profesjonalistów robiących zdjęcia o mało mnie
    > nie pobiło kiedy grzecznie zapytalem co to za problem nagrać więcej?
    > Okazalo się że długośc nagrywania wynika z tego że musi robić lepsze
    > zdjęcia i kilku innych rzeczy które co prawda nie mają żadnego związku
    > ze zdrowym rozsądkiem, ale przeciez fotofile nie mają go więc no problem.

    Akurat z Canonem jest najmniejszy problem, bo jest świetne alternatywne
    firmware CHDK. Nie tylko nie ma w nim głupich ograniczeń, ale przy pomocy
    skryptów można łatwo przeskoczyć problem 4GB plików. Nie mam żadnego aparatu
    Canona więc nie mam jak przetestować, ale kilka razy chodził mi po głowie
    pomysł żeby kupić na ebayu jakaś lepszą małpkę starszej generacji żeby mieć
    wygodny sprzęt do robienia zdjęć w sytuacjach wykraczających poza możliwości
    fabrycznego oprogramowania.

    pzdr,
    j.