  • 11. Data: 2009-04-19 14:40:04
    Temat: Re: [OT] Jak dzwonić tanio w ramach Plus-a?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Krzysiek" napisał:

    > Wszelkie tekty typu "Play Fresh" olej

    Właśnie, to zupełnie jak na grupach "komputerowych".
    - Jak zrobić to czy owo pod Windows?
    - Posadź se Linuksa ;->

    > Oczywiście Play Fresh jest najtańszy ale pod warunkiem
    > dzwonienia we własnej sieci

    Ale masz jakieś wsparcie?
    Bo widzisz, właśnie PF jest najtańszy pod warunkiem dzwonienia
    *do obcych* sieci. W obrębie własnych sieci inni operatorzy mają co najmniej
    porównywalne warunki, a czasem nawet lepsze. Tyle, że trzeba kombinować :-/

    JoteR

  • 12. Data: 2009-04-19 16:04:36
    Temat: Re: Jak dzwonić tanio w ramach Plus-a?
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "JanKo" news:gsepsq$s4f$1@inews.gazeta.pl

    > Tani kontakt między dwiema osobami zapewniają najtaniej krótkofalówki.
    > Jeśli koniecznie musi być to przez telefon komórkowy to PlayFresh.

    A czemu właśnie PF? Bo psychologia tłumu tak każe? 0.29 zł za minutę gadki
    po sieci jest OK, ale na rynku są oferty, które bez żadnej łaski po sieci
    dają tańsze połączenia.

  • 13. Data: 2009-04-19 16:06:55
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysiek" news:gsfat8$d4e$1@news.lublin.pl

    > 3. Wszelkie tekty typu "Play Fresh" olej, to pisze pryszczata dzieciarnia
    > podstawówek mająca miesięcznie od mamusi 10 zł na zdrapkę, dla której
    świat
    > się kończy i zaczyna na Play Fresh.

    Jak byś mieszkał obok mnie do już bym leciał do Ciebie z flaszką. Niewielu
    mądrych nam się na tej grupie ostało :) BRAWA dla tego Pana!

    > Oczywiście Play Fresh jest najtańszy ale
    > pod warunkiem dzwonienia we własnej sieci (jest to jakieś nędzne 3%
    numerów
    > w Polsce, z czego niemalże całość to pryszczata dzieciarnia).

    I tutaj się z Panem niestety nie zgodzę :) - odnośnie najtańszego dzwonienia
    po sieci :)

  • 14. Data: 2009-04-19 20:14:34
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > *do obcych* sieci. W obrębie własnych sieci inni operatorzy mają co
    > najmniej porównywalne warunki, a czasem nawet lepsze. Tyle, że trzeba

    Człowieku, już kiedyś z Tobą polemizowałem na inny temat. Przestan
    trollować. Nie masz nic do powiedzenia na temat - to mówiąc delikatnie
    pograj sobie, a nie pisz tu bo robisz smietnik. Autorka wątku pisze o
    Simplusie więc uszanuj nietykietę i zwyczajnie daruj sobie pisanie tutaj o
    tym
    Napisałem dlaczego nie Fresh. Fresh ma dokładnie taką samą stawkę na
    połaczenia do innych sieci - jest to 0,29. Każdy normalny człowiek, nawet i
    pryszczate dzieciaki, zechcą dzwonić w obie strony (czyli do Playa też).
    Wszystko jest ok do momentu jak sa w Playu. Ale dzwonienie do Playa z innych
    sieci jest już conajmniej 2x droższe.
    Więc jesli Autorka wątku miałaby wybierać pomiędzy smarkatym Playem a
    Simplusem to dla Niej jest wszystko jedno, ale narazi swojego Przyjaciela z
    abonamentowego Plusa na kuriozalne koszty rozmów. Stąd niepolecam nikomu
    pakować się w tego operatora (Play).
    Więc jeszcze raz pomyśl człowieku że naprawdę nie każdy zechce się wynieść
    od swojego operatora do Paya, tylko dlatego że Play Fresh jest naj, bo tak
    mawia dzieciarnia w szkole na przerwach i na podwórkowych trzepakach. Nadal
    istnieje prosta zasada Operatora dobiera się tego, do którego dzwoni się
    najwięcej i od którego najwięcej otrzymuje się połaczeń. Wyjątkiem od tej
    zasady są wszeklie trolle na tej i innych grupach i dzieciarnia spod znaku
    Fresh.

  • 15. Data: 2009-04-19 20:24:29
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Krzysiek" napisał:

    > Więc jeszcze raz pomyśl człowieku że naprawdę nie każdy zechce się wynieść
    > od swojego operatora do Paya,

    Człowieku, czy ty jeszcze kontrolujesz, komu i na co odpowiadasz? Bo ja na
    pewno nikogo nie namawiam do przejścia do Play. Więc ochłoń trochę.

    JoteR

  • 16. Data: 2009-04-19 20:38:05
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    > Człowieku, czy ty jeszcze kontrolujesz, komu i na co odpowiadasz? Bo ja na
    > pewno nikogo nie namawiam do przejścia do Play. Więc ochłoń trochę.
    >
    > JoteR

    Autorka pisze o GSM i Simplusie, Ty natomiast o Windowsie i Linuksie. Pomyśl
    że Ona może nawet nie wiedzieć co to jest Linuks, więc po diabła się tu
    odzywasz. O namawianiu do Playa istotnie nie napisałeś, ale tak wyciąles mój
    tekst w odpowiedzi, że wątek tematycznie kierujesz na temat Playa.

  • 17. Data: 2009-04-19 20:54:44
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Krzysiek" napisał:

    > Autorka pisze o GSM i Simplusie, Ty natomiast o Windowsie i Linuksie.
    > Pomyśl że Ona może nawet nie wiedzieć co to jest Linuks,

    [OT] w nagłówku widział?

    > więc po diabła się tu odzywasz.

    Bo mam taki kaprys. Zachciało mi się zrobić porównanie pomiędzy apostołami
    Play a Linuksa i Ty nic na to nie mozesz poradzić oprócz wrzucenia mnie do
    KF-a.
    A merytorycznie odpowiedziałem w innym poście - naprawdę warto porozmawiać z
    konsultantem Plusa (zwłaszcza jeśli ma się u nich abonament) bo oni mają
    dostęp do róznych "promocji" których daremnie szukać na stronach Plusa. Tak
    było kiedyś w moim przypadku, być może jest tak i teraz

    > tak wyciąles mój tekst w odpowiedzi, że wątek tematycznie kierujesz na
    > temat Playa.

    Czyli nawet swoich postów nie kontrolujesz, bo to Ty zacząłeś pisać o
    "pryszczatej dzieciarni" w Play. Po diabła dajesz takie wtręty? Lecz swoje
    kompleksy gdzie indziej.

    JoteR

  • 18. Data: 2009-04-19 21:11:06
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Krzysiek napisal(a):

    > Napisałem dlaczego nie Fresh. Fresh ma dokładnie taką samą stawkę na
    > połaczenia do innych sieci - jest to 0,29. Każdy normalny człowiek, nawet i

    tym bardziej że 29gr jest w nowej taryfie sim+, oczywiście poza p4

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 19. Data: 2009-04-20 12:40:56
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Do firmy by się taki numer przydał, na zawracaczy głowy...
    JaC

    -----

  • 20. Data: 2009-04-20 12:42:07
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>