    From: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] EuroElektronika
    Date: Fri, 28 Jun 2013 16:11:13 +0200
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    > Powiedzmu sobie szczerze -- daleko się nie da, bo tam wszędzie blisko.
    > Ciasno, jak w mieszkaniach, co je za Gomułki budowali.

    No, a taki opornik to jak dwie wielkie szafy ;)

    > Jak się już raz narysowało te zygzaczki robiące za opornik, a zabrakło
    > miejsca na inne rzeczy, to można ten fragment rysunki bezkarnie skalować
    > bez zmiany oporności. To jest fajna sprawa i w gruncie rzeczy naturalna,
    > chociaż być może przy pierwszej myśli zaskakująca.

    Bezkarnie to tak nie do końca, ale przy zachowaniu zdrowego rozsądku
    owszem.
    Pamiętam do tej pory jak facet obniżył mi ocenę za opornik zrobiony
    laserem (coś koło megaoma miał mieć) zamiast wlutowanego. Tylko że
    wcześniej nie wspomniał o tym, że cięcie laserem jest droższe niż
    lutowanie dodatkowego elementu :)
    Ale zabawa była :)

    Pozdrawiam

    DD