  • Data: 2013-06-28 12:12:00
    Temat: Re: [OT] EuroElektronika
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 26 czerwca 2013 15:02:21 UTC+2 użytkownik identyfikator: 20040501
    napisał:
    > Irek, jakie Ty masz zdanie o czymś takim:
    >
    > http://allegro.pl/nowa-frezarka-cnc-grawerka-ploter-
    300x200x45-fvat-i3354215695.html

    > http://allegro.pl/frezarka-cnc-grawerka-ploter-model
    -6040z-i3290537922.html

    > ?

    Ja moge sie wypowiedziec na temat podobnych:
    http://allegro.pl/listing/listing.php?string=mlm+cnc
    &search_scope=category-121404

    Facet je robi u nas. Od zera.
    Ja u siebie dłubie w drewnie ale i pcb spokojnie i dokładnie oraz powtarzalnie
    wyfrezowałem.
    Posuwy do 1500mm/min. Mechanizm bezluzowy. W drewnie frez 3mm i warstwą skrawaną 4mm
    bez problemu pracuje z posuwem 300-600mm/min.
    Do ceny trzeba sobie wrzeciono doliczyć i jakiś system mocowania.
    Sterownik jest tez dostepny u nas i dosyc dobry.
    W metalu też da się pracować choc nie testowałem zbyt mocno.
    Facet jest w stanie zrobić na zamówienie dokładnie wg specyfikacji. Czyli można sobie
    zażyczyć dowolny rozmiar pola roboczego.