  • Data: 2009-06-25 13:36:11
    Temat: Re: (OT) DVB-H
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h1t0g5$cmi$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > W dniu 12 marca 2009 zwycięzca złożył wniosek o rezerwację
    > częstotliwosci.
    > Konkurs wygrał więc powinien rezerwację otrzymać.
    > Nie wiem ile czasu UKE może taką rezerwację pisać a następnie
    > doręczać ale załóżmy że 14 dni.
    > Skoro tak to okolo 26 marca INFO-TV-FM mogło by odebrać
    > rezerwację.
    > Wówczas od tego dnia ma 3 miesiące na wykorzystywanie
    > częstotliwości i rozpoczęcie hurtoweg świadczenia usług.
    > Czyli "mniej więcej" powinno to nastąpić właśnie teraz
    > (przyjmując 26 marca to powino to nasptąpić pojutrze).

    Ja tam nie wiem, ale po rezerwacji czestotliwosci jest chyba etap
    pozwolen radiowych ?

    A wiec kolejna papierologia, oceny zagrozen srodowiska itp .. trzy
    miesiace absolutne minimum ?
    Nie - trzy miesiace do ogloszenia i przyjmowania protestow od
    mieszkancow.

    > Obecnie powinien ruszyć choć jeden i nastąpić świadczenie uslug.
    > INFO-TV-FM testuje DVB-H z komina jednej z Elektrociepłowni w
    > Warszawie więc

    No wlasnie - umowy odpowiednie tez trzeba zawrzec.
    Zakup urzadzen, montaz, instalacje niezbedne .. ile startowal Play
    ? ze trzy lata ?

    J.