  • 11. Data: 2011-07-01 05:02:57
    Temat: Re: [OT] Co? dzisiaj na TNK tvny cienko przęd?
    Od: z <z...@g...pl>

    a...@p...pl pisze:

    > Jak zdarza sie to sporadycznie, to nie ma co wariowac z inwestycjami.

    Całe szczęście poprawiło się samo.
    Sygnał gorszy ale obraz nie zrywa.
    Czasze mam małą (60), zez poskręcany drutami (konwertery się stykają)
    Spędziłem godziny żeby to działało i działało (DZIAŁA) od 5 lat.
    Na pewno coś było z sygnałem. Może burza we Warszawie.
    Tylko zastanawia mnie dlaczego tylko obejmowała kanały tvnu a inne nie :-)

  • 12. Data: 2011-07-01 06:35:59
    Temat: Re: podczas deszczu - brak TV sat
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-01 00:03, a...@p...pl pisze:

    > to trzeba miec wiecej zapasu "w antenie": wieksza czasza, lepszy
    > konwerter, lepszy kabel, lepiej ustawione!!
    >
    > Poza tym ostatnio z FECami grzebia i sa coraz gorsze! Np na TVNach z
    > 5/6 na 7/8

    Nic nie grzebia TVN ma zjebane anteny dosylowe zawsze jak w Farszafce
    zacznie padac to ich sygnal daje dupy.

  • 13. Data: 2011-07-01 07:22:27
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 01 Jul 2011 07:02:57 +0200, z <z...@g...pl> wrote:

> [...]
    >Na pewno coś było z sygnałem. Może burza we Warszawie.
    >Tylko zastanawia mnie dlaczego tylko obejmowała kanały tvnu a inne nie :-)

    bo ktorys z tych kanalow, to jest najgorszy wlasnie na HotBirdzie!!

    Piszesz o jakis drutach.....no comment. Ja bym jednak wstawil 80-90
    cm, nowe konwektory..... i lepiej poskrecal/nastawil.

    Wg mnie operatorzy ida w kierunku pogarszania sygnalu radiowego z
    satelity. Napewno beda zmieniac na gorszy FEC, bo to daje im troche
    przepustowosci na kolejny "badziewny" program.

    Zawsze to bedziesz mia troche zapasu.

    --
    ThinkXtra

  • 14. Data: 2011-07-01 08:36:59
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu>

    W dniu 2011-07-01 09:22, a...@p...pl pisze:

    > Piszesz o jakis drutach.....no comment. Ja bym jednak wstawil 80-90
    > cm, nowe konwektory..... i lepiej poskrecal/nastawil.

    Te "konwektory" to jak rozumiem mają służyć do ogrzewania czasy zimą ;) ?

    --
    (popraw adres e-mail: imie at nazwisko . eu)

  • 15. Data: 2011-07-01 09:06:25
    Od: z <z...@g...pl>

    a...@p...pl pisze:

    > Piszesz o jakis drutach.....no comment.
    Tak, bo nie znalazłem mocowania zeza do tak małej
    anteny (stara od cyfry). To jest dobrze zamocowane i maksymalnie jak się
    dało ustawione, nic się nie chwieje.

    Pytałem bo u mnie burzy nie było a tylko tvny miały gorszą jakość.

    Ja bym jednak wstawil 80-90
    Jak dojdę do wniosku że warto to oczywiście zrobię to co będzie dla mnie
    lepsze a nie dla TNK. Jak ruszy u mnie naziemna cyfrowa (w końcu) to
    najpewniej powiem "żegnaj Gienia" :-)

  • 16. Data: 2011-07-01 09:08:06
    Od: z <z...@g...pl>

    Arkady pisze:

    > Nic nie grzebia TVN ma zjebane anteny dosylowe zawsze jak w Farszafce
    > zacznie padac to ich sygnal daje dupy.

    Ale przez grzebanie FECami jest teraz gorzej niż było. Przynajmniej u mnie.

  • 17. Data: 2011-07-01 11:51:36
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Poza tym ostatnio z FECami grzebia i sa coraz gorsze! Np
    > na TVNach z
    > 5/6 na 7/8

    Coś Ty się uwziął na te 7/8? TVN zmienił, ale z 3/4 na 5/6.
    Nie wiem czy znajdziesz na satelicie FEC 7/8 :-).

  • 18. Data: 2011-07-01 11:55:33
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > 1. znalezc (doczytac) ktory to jest najgorszy/najslabszy
    > transponder
    > na satelicie - podobno jest to transponder TVN (ale ktory
    > konkretnie
    > to tylko Jerzy Pastusiak nam powie).

    Transponder TVN jest jeden, więc chyba Jurka nie trzeba
    fatygować ;-))

  • 19. Data: 2011-07-01 11:59:11
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Nie wiem czy znajdziesz na satelicie FEC 7/8 :-).

    Sam znalazłem, ale nie na HB. Na Astrze jest kilka, w tym
    TVP :-). I tam jakoś te 7/8 nie przeszkadza. U mnie w stacji
    czołowej jak są problemy pogodowe to i tak najpierw znikają
    kanały z HB, a potem dopiero TVP z Astry...

  • 20. Data: 2011-07-01 12:02:29
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-07-01 13:55, Robert_J pisze:

    > Transponder TVN jest jeden, więc chyba Jurka nie trzeba fatygować ;-))

    1. 11393.44 V
    2. 11449.00 H

    --
    pozdrawiam. pawell32