  • 1. Data: 2016-02-18 22:59:31
    Temat: [OT?] Chmura 1 TB do uzytku prywatnego
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    Chce wrzucic troche "prywatnych" danych multimedialnych w chmure (ok.
    500 GB). Wiec darmowe oferty duzych dostawcow odpadaja. Wiem, ze sa
    jakies nowe wynalazki ale wolalbym oferte firmy ktora juz jakis czas sie
    tym zajmuje i prawdopodobnie nie zwinie szybko interesu:)
    Google: 1 TB to 9.99 USD/m-c
    https://support.google.com/drive/answer/2375123?hl=p

    DropBox: 1 TB 99 EURO/rok lub 9.99 EURO/m-c
    https://www.dropbox.com/pl/pro

    I oferta ktora wydaje sie, ze przebija pozostale: MS Office 365 do
    uzytku domowego na rok z chmura 1 TB za ok. 200 PLN/rok lub 300
    PLN/rok(5 kont, kazde po 1 TB). Do tego dochodzi 60 minut na
    Skype/m-c/konto. http://www.ceneo.pl/21518206 Na stronie MS drozej
    429,99 PLN/rok lub 42,99/m-c ale mozna kupic w sklepie "niezaleznym"
    gdzie jest taniej. Pytanie tylko jak to jest po roku z przedluzeniem
    licencji. Czy mozna kupic taka wersje za 300 PLN w sklepie i podpiac pod
    swoje konto czy trzba juz tylko bezposrednio w MS? Czy Office365 to
    sensowny wybor jezeli chce sie wlasciwie wykorzystac tylko dysk? Bo jest
    tanszy niz 2 konkurencyjne oferty a do tego moglbym 4 konta rozdac innym
    domownikom.

    Moze ktos poleca jednak cos innego?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2016-02-19 07:54:01
    Temat: Re: [OT?] Chmura 1 TB do uzytku prywatnego
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 18 Feb 2016 22:59:31 +0100, Marcin <n...@n...com> wrote:

> [...]
    >
    >Chce wrzucic troche "prywatnych" danych multimedialnych w chmure (ok.
    >500 GB). Wiec darmowe oferty duzych dostawcow odpadaja. Wiem, ze sa

    Jak "rozdasz" konto G. 4 domownikom to juz masz 5*15GB. Jak znajdziesz
    więcej "domowników" to i miejsca Ci przybędzie. Uprawnienia do pliku
    możesz nadać każdemu, nie ma znaczenia kto plik wrzucił do sieci.

    Co roku w lutym Google dorzuca 2 GB (za sprawdzenie zabezpieczeń) wiec
    od nastepnego roku zyskasz dodatkowe 2 GB * liczba domowników.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 3. Data: 2016-02-19 08:58:56
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 19 Feb 2016 07:54:01 +0100, WAM napisał(a):

> [...]
    >
    > Co roku w lutym Google dorzuca 2 GB (za sprawdzenie zabezpieczeń) wiec
    > od nastepnego roku zyskasz dodatkowe 2 GB * liczba domowników.

    Tyle tylko, że - z tego co kojarzę - miejsce na Google Drive jest powiązane
    z miejscem na GMailu. Więc im więcej poczty, tym chyba mniej miejsca na
    pliki zostaje. Czy coś pokićkałem?

    [ Kobieta, to jedyna zdobycz, która czatuje na swojego łowcę... ]
    [ (Jörg Knör) ]

  • 4. Data: 2016-02-19 09:07:43
    Od: Robert Winkler <n...@n...org>

    [...]

> [...]
    > sensowny wybor jezeli chce sie wlasciwie wykorzystac tylko dysk? Bo jest
    > tanszy niz 2 konkurencyjne oferty a do tego moglbym 4 konta rozdac innym

    Dwa tygodnie temu robiłem właśnie taką akcje.
    Poszedłem do sklepu, kupiłem nowe pudełko z
    Microsoft Office 365 Home Premium (kod producenta 6GQ-00173)
    i zalogowałem się na https://stores.office.com/myaccount/home.aspx
    Tam w sekcji "Zarządzaj kontem" jest opcja Renew,
    gdy ją wybierzesz to znajdują się tam dwie opcje planów abonamentowych,
    oraz pod spodem, link za pomocą którego przechodzisz na stronę
    na której wpisujesz swój nowy klucz.
    Po wpisaniu klucza aktywność konta przedłuża się o kolejne 365 dni

    > Moze ktos poleca jednak cos innego?

    Jeśli chodzi o inne rozwiązanie.
    Kolega z pokoju obok kupił ostatnio
    na Amazonie opcje "Unlimited Everything"
    https://www.amazon.com/clouddrive/unlimited
    Nieograniczoną przestrzeń dyskową za $59.99 rocznie
    na Amazon CloudDrive.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2016-02-19 10:27:58
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Na amazon masz za darmo (chyba pierwszy rok), być może pod warunkiem dokonania
    jakichś zakupów.

    "Start Your Free Storage Plan
    Save photos, videos, documents, and more.

    Amazon Cloud Drive"

    Przy czym mając win xp nie da się z tej oferty amazon skorzystać (no chyba, ze czegoś
    nie wiem).

    -----

  • 6. Data: 2016-02-19 13:26:27
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 19 Feb 2016 08:58:56 +0100, Przemysław Ryk

    >Tyle tylko, że - z tego co kojarzę - miejsce na Google Drive jest powiązane
    >z miejscem na GMailu. Więc im więcej poczty, tym chyba mniej miejsca na
    >pliki zostaje.
    Możliwe. Nie korzystam z GM więc nie znam sprawy :)

    WAM

  • 7. Data: 2016-02-19 15:05:13
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2016-02-19 07:54, WAM pisze:

> [...]
    >
    > Co roku w lutym Google dorzuca 2 GB (za sprawdzenie zabezpieczeń) wiec
    > od nastepnego roku zyskasz dodatkowe 2 GB * liczba domowników.

    Tylko, ze zanim bym uzbieral 500 GB dodajac 2 GB co rok to mi zycia nie
    starczy:) Zeby podzielic 500GB na konta po 15GB to jest mnostwo roboty
    (34 konta) nie mowiac o tym, ze troche to niezbyt wygodne. Dlatego mimo,
    ze korzystam obecnie z darmowego dysku Google to rozgladam sie za czyms
    innym.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 8. Data: 2016-02-19 15:06:53
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2016-02-19 09:07, Robert Winkler pisze:

> [...]
    > na której wpisujesz swój nowy klucz.
    > Po wpisaniu klucza aktywność konta przedłuża się o kolejne 365 dni

    Dzieki za infromacje.

> [...]
    > na Amazonie opcje "Unlimited Everything"
    > https://www.amazon.com/clouddrive/unlimited
    > Nieograniczoną przestrzeń dyskową za $59.99 rocznie

    O, to tez wydaje sie sensowna oferta, przyjrze sie temu.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 9. Data: 2016-02-19 15:08:35
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2016-02-19 10:27, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    >
    > Amazon Cloud Drive"
    >
    > Przy czym mając win xp nie da się z tej oferty amazon skorzystać (no chyba, ze

    Dzieki. Kiedys juz cos u nich kupowalem a WinXP juz nie mam od jakiegos
    czasu to sie temu przyjrze.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 10. Data: 2016-02-19 16:21:43
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 19 Feb 2016 15:05:13 +0100, Marcin <n...@n...com> wrote:

    >Zeby podzielic 500GB na konta po 15GB to jest mnostwo roboty
    >(34 konta)
    Tylko 7 na domownika :)

    WAM