  • 1. Data: 2010-02-10 16:54:07
    Temat: [OT] Bramka do dzwonienia na komórki
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Witam.
    Szukam (z małpiej ciekawości) bramki internetowej z możliwościa dzwonienia
    na telefony komórkowe.
    Chodzi mi o taka usługę abym mógł po wpisaniu numeru telefonu wysłać sygnał
    taki sam jak przy dzwonieniu na tel.
    Nie musi to działać dla wszystkich sieci, może być kilka stron do różnych
    operatorów.
    --
    Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
    http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

  • 2. Data: 2010-02-10 17:12:17
    Temat: Re: [OT] Bramka do dzwonienia na komórki
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 10-02-2010 17:54, ...:::WISKOLER:::... pisze:
> [...]
    > taki sam jak przy dzwonieniu na tel.
    > Nie musi to działać dla wszystkich sieci, może być kilka stron do różnych
    Nie jestem pewien czy dobrze zrozumiałem o co Ci chodzi ale jeśli chcesz
    mieć możliwość "puszczania sygnałów" to zawsze możesz się zarejstrować
    np. na www.allekontak.pl lub www.freeconet.pl, dostaniesz bezpłatnie
    numer telefonu i chyba 30 min na początek gratis. Można dzwonić z
    programu komputerowego lub bramki VOIP. Pozdrawiam Dan.

  • 3. Data: 2010-02-10 19:23:20
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 10 luty (środa),
    znalazłem donos TW *DanW*,
    o treści cytowanej poniżej:

> [...]
    > numer telefonu i chyba 30 min na początek gratis. Można dzwonić z
    > programu komputerowego lub bramki VOIP. Pozdrawiam Dan.

    O to mi właśnie chodziło. Dziękuję bardzo, potestuję.

  • 4. Data: 2010-02-10 21:52:46
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od ...:::WISKOLER:::...
    z dnia: 2010-02-10 20:23:
    > Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 10 luty (środa),
    > znalazłem donos TW *DanW*,
    > o treści cytowanej poniżej:

    > O to mi właśnie chodziło. Dziękuję bardzo, potestuję.
    ale freeconet nie jest za darmo, po miesiącu kasują niecałe 2PLN za numer :)

    Paweł

  • 5. Data: 2010-02-11 08:57:56
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent ...:::WISKOLER:::... nadaje:
    > Szukam (z małpiej ciekawości) bramki internetowej

    Chodzi o projekt podwyższenia kar za nękanie telefoniczne?

  • 6. Data: 2010-02-11 17:57:25
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 10-02-2010 22:52, Paweł Gąska pisze:
> [...]
    > z dnia: 2010-02-10 20:23:

    > ale freeconet nie jest za darmo, po miesiącu kasują niecałe 2PLN za

    Faktycznie, nie sprawdziłem tego :) ale naprowadzenie na firmy VOIP było
    moim celem a detale to już zainteresowany sobie sam przeczyta.
    Pozdrawiam Dan.

  • 7. Data: 2010-02-11 19:06:08
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 11 luty (czwartek),
    znalazłem donos TW *JanKo*,
    o treści cytowanej poniżej:

    > Chodzi o projekt podwyższenia kar za nękanie telefoniczne?

    Raczej o udowodnienie niedowiarkom iż można napisać aplikację nękającą
    delikwenta pustymi dzwonkami.