  • Data: 2011-05-14 18:05:07
    Temat: Re: [OT] Atmega FAT karta SD
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jedynie drobiazgiem - ilością fizycznych linii adresowych. Mylisz
    > (bezsensowną) logikę adresowania z fizycznym adresowaniem.

    Hmmmm... Jakbym ten zatrzask 74LS75 i trzy sztuki 74LS151 wcisnął jakoś
    do obudowy procesora, to mógłbym sobie te dodatkowe wyprowadzenia
    ponazywać A16, A17, A18 i A19 ;-)
    Aby pobrać dowolny bajt z tego 1MB to musiałem w procesorze 6502
    wprowadzić sekwencję:
    LDA #numer_banku_pamieci
    STA rejestr74LS75
    LDA adres_bajtu_w_banku

    dla 8088/86:
    MOV AX, segment
    MOV DS, AX
    MOV AL, DS:[offset_do_bajtu_w_segmencie]

    Czy różnica jest aż tak duża ? :-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz