  • Data: 2017-05-30 18:18:00
    Temat: Re: [OT] Allegro się popsuło
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk"> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-05-30 17:43, Luke wrote:
> [...]

    Taka prosta rada kupuj w sklepie, a nie na "bazarze".

    ale o tej samej

    Ja bym to inaczej ujął, na allegro sprzedają właśnie ci sprzedawcy pod
    których ta platforma sie ostatecznie przekształciła -
    taki wielki bazar z chłamem...

    > Czy to wszystko są różni sprzedawcy? Czy istnieją na allegro od dawna?
    > Jakie mają komentarze?

    System komentarzy został zniszczony!

    >Nie obserwuję niczego takiego, chociaż szczerze
    > mówiąc, to ostatnio mniej kupuję.

    Ja traktowałem od zawsze allegro jako platformę aukcyjną - nie sklepobazar!
    No ale z tego były mniejsze pieniądze widocznie.

    Włodek