  • 31. Data: 2012-04-22 22:30:56
    Temat: Re: Akumulatory data produkcji a przydatność
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > Dzieciaku ja mam akumulatory ktore maja ponad 20 lat i sa sprawne !

    Gdzie je masz w komarku czy w ursusie c330

  • 32. Data: 2012-04-24 20:00:36
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
    > Zebys sie nie zdziwil jak ja kiedys. Odprawa to koszt w granicach
    > 50-150zl.

    No więc tak. wysłano 17-tego, 19-stego tracking się urywa bo poleciało na
    Warszawę.
    A dziś właśnie w łapkach trzymam paczuszkę dostarczoną przez pocztę :)
    Na wlepce koperty koszt $10 wbity i tyle.

    Pozdro

    --
    Irokez

  • 33. Data: 2012-04-25 04:10:40
    Temat: Re: [OT] Akumulatory data produkcji a przydatność
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > fakt to racja. jednak ja wolę napisać do chinczyka: to co przysłałeś nie
    > pasuje wygląda inaczej niż w aukcji, jest popsute. Chinczyk jak z szablonu
    > odpisuje ze przeprasza oddaje kase, na koniec pozdrawia mnie moją żone
    > dzieci i psa.

    Ja się na to nie piszę, mam KOTA.
    Ale ostatnio kupujac ORYGINALNĄ baterię znaczy akumulator do NOKII
    zauważyłem mały napis
    "Zdiełano w PRC"

    Feromon

  • 34. Data: 2012-04-26 13:20:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 25 Apr 2012, Feromon wrote:

    > Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał
    >
    > Ja się na to nie piszę, mam KOTA.

    To mu tego maila nie pokazuj i już ;)

    > Ale ostatnio kupujac ORYGINALNĄ baterię znaczy akumulator do NOKII
    > zauważyłem mały napis
    > "Zdiełano w PRC"

    Skoro już przy tym offtopicznie jestesmy - spytam, czy istotna
    większosc obecnych jest swiadoma, co znaczy znak "CE" na różnych
    wyrobach, szczegolnie jesli ów znak ogladany jest mało uważnie?
    ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 35. Data: 2012-04-27 18:32:20
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Skoro już przy tym offtopicznie jestesmy - spytam, czy istotna
    > większosc obecnych jest swiadoma, co znaczy znak "CE" na różnych
    > wyrobach, szczegolnie jesli ów znak ogladany jest mało uważnie?

    chcieli dobrze, ale wyszlo tak jak zwykle ;)
    http://www.google.ie/imghp?&q=CE+China+Export+Confor
    mité+Européenne