  • 31. Data: 2014-07-24 13:48:14
    Temat: Re: ON
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-24 10:44, Użytkownik Trybun napisał:

    > Milczałbyś człowieku, taka twoja dziecinada tylko obniża poziom grupy.

    To poczytaj jeszcze raz ale tym razem ze zrozumieniem.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2014-07-24 13:49:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Normalnie też nie zawsze tankuje "do pełna", ale teraz kupiłem dwa nowe

    I też jak mój rozmówca uważasz że zatankowanie nie do pełna
    oznacza zatankowanie tylko 2 czy 3 lutrów ?

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2014-07-25 00:30:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 24 Jul 2014 10:44:42 +0200, Trybun napisał(a):
    > Normalnie też nie zawsze tankuje "do pełna", ale teraz kupiłem dwa nowe
    > pojazdy, i próbuję ustalić ich spalanie, nie znam innej metody niż
    > tankowanie do pełna.
    > Gdy nie miałem auta z silnikiem diesla to nawet nie przypuszczałem że
    > może coś takiego jak pienienie się paliwa, które wręcz uniemożliwia
    > zatankowanie wystąpić. A tu już po niespełna roku użytkowania miałem
    > kilka razy takie przypadki.

    Ale co - wsadzasz rure do wlewu, uruchamiasz i na koniec piana
    wyplywa?
    Nie, to sie nie zdarza.

    J.

  • 34. Data: 2014-07-25 08:04:54
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    J.F. pisze:
    > Dnia Thu, 24 Jul 2014 10:44:42 +0200, Trybun napisa?(a):
    >
    > Ale co - wsadzasz rure do wlewu, uruchamiasz i na koniec piana
    > wyplywa?
    > Nie, to sie nie zdarza.

    ale wczesniej odbija pistolet. Trzeba poczekac 5- 10 sekund i dolać.

    Pozdrawiam
    Mich

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.