  • Data: 2014-10-08 13:13:48
    Temat: Re: OMG!
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-08 12:48, Mirek pisze:

    > Co jest niby nieuczciwe? Że ktoś zrobił ręcznie, może nawet trochę
    > niechlujnie, ale komuś się tak podoba i za to zapłacił?

    Bo mu się podobały recenzje i wygląd. A w recenzjach nie widać zdjęć ze
    środka. Jest trochę opisu, że jeden wzmacniacz i cztery duże ładne
    kondensatory. A głównie recenzent pisze o naklejkach, gałce z czarną
    kulą i że elementy obudowy aluminiowej wykonane są na maszynach CNC.

    > Można by się kłócić, gdyby koleś to ukrywał, ale tak najwyraźniej nie
    > jest.

    Nie wiem czy przed kupnem można sobie rozkręcić obudowę i zajrzeć do
    środka. Kupujący zakłada ze taka sama staranność jak przy wykonywaniu
    obudowy była zapewne przy konstruowaniu wnętrza.
    Z resztą co audiofila obchodzi co jest w środku? Gra ładnie,
    > wygląda ładnie, nikt takiego nie ma, stać mnie - kupuję.
    > I jeszcze jedno: teraz to Ty wyznajesz jakiś okultyzm ;) Myślisz, że
    > przez ładne ścieżki, montaż automatyczny, elementy 0nic0nic, ROHS itp.
    > uzyskasz lepsze brzmienie? ;)

    Bredzisz. To zwykła rzetelność inżynierska nakazuje, żeby klientowi nie
    sprzedawać układu na płytce uniwersalnej łączonego drucikami. Poza tym
    akurat Roman nie jest zwolennikiem elementów 0ni0nic. Montażu
    automatycznego też nikt nie postulował. Ale przyzwoity montaż THT na
    płytce z sensownie poprowadzonymi ścieżkami to by się przydał. Jakby co
    to może przecież nawet ścieżki pozłocić żeby uzyskać bardziej nasyconą
    górę i mięsisty dół.

    --
    pozdrawiam
    MD