  • Data: 2014-08-22 09:27:54
    Temat: Re: OLED w oscyloskopie
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-21 20:23, sundayman pisze:

    > już widzę, jak dostaniesz dokumentację od Samsunga :)
    > No, chyba że jesteś producentem o wolumenie 50.000 szt.
    >
    > Ale inaczej - to zapomnij, nikt nie będzie z tobą rozmawiał nawet.

    A nie będzie to równoległy RGB?
    http://tinyurl.com/pra8k5b
    (https://android.googlesource.com/device/ti/bootload
    er/uboot/+/43b06888a686ffb00dc37ec94e757f0a63d9791d/
    drivers/video/s6e63d6.c)

    IMHO bezpośrednie podawanie przebiegu na wyświetlacz LCD/LED jest bez
    sensu. I tak trzeba przetworzyć wartość analogową na cyfrową więc czemu
    tego nie robić do RAM? Poza tym nie wiem jaka jest bezwładność OLED, ale
    chyba znacznie mniejsza niż luminoforu, w związku z czym obserwacje
    wolniejszych przebiegów będą upierdliwe. No i nie wiem, czy taki
    wyświetlacz pasmem (X) dorównał zwykłym bańkom.

    --
    Michał