  • 61. Data: 2016-11-02 16:54:39
    Temat: Re: OC - z 91zł na 191zł
    Od: masti <g...@t...hell>

    szod wrote:

    > Tak sobie pisz. To jest pretekst żeby wydoić kierowców. Do tej pory
    > jakoś TU przędły i było ok. Nagle naraz wszystkim się nie opłaca i
    > podwyżka za podwyżką. Co, nie widzieli tego wcześniej żeby stopniowo
    > podnosić ceny tylko wszyscy gwałtownie na hura? Mi to wygląda na zmowę
    > ubezpieczycieli żeby po prostu zarobić tanim kosztem. I tym powinny się
    > zająć odpowiednie organy, bo to trąci przestępstwem zorganizowanym :>

    a co mnie obchodzą twoje wydumane wyobrażenia?
    SKOKi też dobrze żyły dopóki nie zajrzał tam KNF?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 62. Data: 2016-11-02 17:20:19
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-02 o 16:54, masti pisze:
    > a co mnie obchodzą twoje wydumane wyobrażenia?
    > SKOKi też dobrze żyły dopóki nie zajrzał tam KNF?

    A co nas obchodzą Twoje skokowe wycieczki w tym wątku?

  • 63. Data: 2016-11-02 17:40:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 02-11-2016 o 13:31, J.F. pisze:

    >I?

    I zanim moloch zauwazy, ze sie nie bilansuje, to moze pare lat minac
    ..

    >Masz jakieś dane żeby zaprzeczać?

    A popatrz chocby na skale obecnych podwyzek - dwukrotnie w ciagu roku
    czy nawet pol roku - myslisz, ze tak im koszty wzrosly ?

    Czy raczej bilans sie nie domykal coraz bardziej, az w koncu sie
    ruszylo ...

    >Ale po co reklamować OC, które nie przenosi zysków?

    O to to to :-)

    >Ale wtrąca się KNF i ZAMIAST narzucić im kaganiec, każe im podnieść
    >ceny.
    >Więc wszyscy podnoszą, nawet ci, którym się kalkulowało dopłacać.
    >To nie ma nic wspólnego z wolnym rynkiem.

    Owszem. Tym niemniej - jakby KNF ani nie narzucal kaganca ani nie
    podnosil cen - to tez byloby dobrze.

    Ale jesli sie oplacalo - to wydadza wiecej na reklamy - i podwyzek nie
    bedzie dlugo, albo dorzuca jakis bonus ... assistance w cenie np ..

    J.

  • 64. Data: 2016-11-02 17:43:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szod" napisał w wiadomości

> [...]
    >zmowę ubezpieczycieli żeby po prostu zarobić tanim kosztem. I tym
    >powinny się zająć odpowiednie organy, bo to trąci przestępstwem

    Tez mi to tak pachnie, ale trzeba przyznac, ze troche podnosili.
    Tylko ja wybieralem tych tanszych.
    I teraz byc moze tanszych ubywa ... a podatek zaplacic trzeba - akurat
    OC to z jednej strony nie powinien dotyczyc, ale z drugiej - jak
    najbardziej dotyczy ..

    J.

  • 65. Data: 2016-11-02 18:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ale wtrąca się KNF i ZAMIAST narzucić im kaganiec, każe im podnieść ceny.
    > Więc wszyscy podnoszą, nawet ci, którym się kalkulowało dopłacać.
    > To nie ma nic wspólnego z wolnym rynkiem.

    Powiedziałbym nawet, ze brzmi to jak zmowa cenowa...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 66. Data: 2016-11-02 18:26:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    z wrote:

    > A co nas obchodzą Twoje skokowe wycieczki w tym wątku?

    argumenty się skończyły zanim się zaczęły?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 67. Data: 2016-11-02 18:31:16
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

    > a co mnie obchodzą twoje wydumane wyobrażenia?
    > SKOKi też dobrze żyły dopóki nie zajrzał tam KNF?

    A co nas obchodzą Twoje skokowe wycieczki w tym wątku?
    ---
    Żeby tylko tym to by nie było tematu

  • 68. Data: 2016-11-02 18:41:29
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-11-2016 o 17:40, J.F. pisze:

    > I zanim moloch zauwazy, ze sie nie bilansuje, to moze pare lat minac ...

    > A popatrz chocby na skale obecnych podwyzek - dwukrotnie w ciagu roku
    > czy nawet pol roku - myslisz, ze tak im koszty wzrosly ?

    Zależy jakie.
    Te związane z pałacami i pensjami - bardzo możliwe.

    > Czy raczej bilans sie nie domykal coraz bardziej, az w koncu sie ruszylo

    Z danych które podają, wynika że bilans to się zawsze domykał, tylko
    przestali panować nad kosztami stałymi.

    > Owszem. Tym niemniej - jakby KNF ani nie narzucal kaganca ani nie
    > podnosil cen - to tez byloby dobrze.

    No na pewno lepiej.
    Bo zawsze będzie ktoś kto chce dopłacić, żeby np. wejść na rynek, zalbo
    zwiększyć sobie pakiet ubezpieczonych.

    > Ale jesli sie oplacalo - to wydadza wiecej na reklamy

    I podniosą ceny polis, tłumacząc że się niby nie bilansują.

  • 69. Data: 2016-11-02 18:42:55
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-11-2016 o 18:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Powiedziałbym nawet, ze brzmi to jak zmowa cenowa...

    I to zmowa cenowa z udziałem KNF.
    Ale obecnie to mi wszystko wygląda na jedną wielką zmowę i spisek jak
    nas wydymać, a skoro państwo robi takie przekręty, to innym się wydaje
    że też mogą...

  • 70. Data: 2016-11-02 19:30:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Zależy jakie.
    >Te związane z pałacami i pensjami - bardzo możliwe.

    Srednia krajowa rosnie stosunkowo wolno.
    No ale oni nie musza rosnac dokladnie tak jak srednia.

    >Z danych które podają, wynika że bilans to się zawsze domykał, tylko
    >przestali panować nad kosztami stałymi.

    Co moglo wlasnie spowodowac gwaltowne ruchy. Koszta zawsze byly,
    ignorowali wzrost, ignorowali, szukali oszczednosci w
    odszkodowaniach - i nagle sie okazalo, ze dalej sie tak nie da.

    >No na pewno lepiej.
    >Bo zawsze będzie ktoś kto chce dopłacić, żeby np. wejść na rynek,
    >zalbo zwiększyć sobie pakiet ubezpieczonych.

    >I podniosą ceny polis, tłumacząc że się niby nie bilansują.

    Nie - wiecej polis sprzeda ten, kto ma mniejsze koszta.

    A reszta ... i tu mozesz miec racje - nie zbankrutuje, poprosi KNF o
    kolejna podwyzke :-)

    J.