  • 111. Data: 2016-11-04 01:38:10
    Temat: Re: OC - z 91zł na 191zł
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 03 Nov 2016 20:41:03 +0100, ZEC napisał(a):

    > Naiwność? :-P

    Ale poszedłeś do _swojego_ ubezpieczyciela OC i chciałeś odszkodowanie za
    szkodę którą ktoś Tobie zrobił? :)
    I obraziłeś się, że nie dali?

  • 112. Data: 2016-11-04 09:14:01
    Od: ZEC <z...@n...pl>

    W dniu 11/04/16 01:38, Tomasz Pyra pisze:

    > Ale poszedłeś do _swojego_ ubezpieczyciela OC i chciałeś odszkodowanie za
    > szkodę którą ktoś Tobie zrobił? :)
    > I obraziłeś się, że nie dali?

    Raczej na to że bardzo niejasno jest opisane czego dotyczy ubezpieczenie
    i jakie to jest ubezpiecznie. To że jest OC było czytelne ale co
    dodatkowo jest napisane tak enigmatycznie że nawet system przyjął do
    rozpatrzenia (nie ja podpisywałem umowę, nawet jej nie mogłem znaleźć u
    poprzedniego właściciela - samochód pochodzi z tzw masy spadkowej),
    prawidłowo powinienem dostać informację że nie mam takiego
    ubezpieczenia. Tymczasem została uruchomiona cała procedura, oględziny
    rzeczoznawcy, wycena itd. jedyne pocieszenie że wiedziałem ile mniej
    więcej przygotować kasy na naprawę, chcociaż większość roboty zrobiłem
    sam (zderzak i maskę założyłem samodzielnie) pas przedni zostawiłem
    blacharzowi do zrobienia. Czyli jak sami mają bajzel i nie wiedzą jakie
    ubezpieczenie ma klient, to stracili u mnie zaufanie.

    --
    ZEC

  • 113. Data: 2016-11-04 09:31:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    et...

    >Ale poszedłeś do _swojego_ ubezpieczyciela OC i chciałeś
    >odszkodowanie za
    >szkodę którą ktoś Tobie zrobił? :)
    >I obraziłeś się, że nie dali?

    Reklam nie ogladales ?
    To chyba w poprzednim roku sie chwalili, ze likwiduja szkody takze z
    cudzego OC.
    Jak dobrze likwidowali (dla klienta) ... to teraz przyszlo zrobic
    podwyzki :-)
    Ale podwyzki znacza tez, ze w kieszeni ubezpieczyciela wiecej zostanie
    :-)

    J.

  • 114. Data: 2016-11-04 09:34:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    net...
    >Tylko tu nawet może się okazać że nie chodzi o zysk ubezpieczycieli,
    >importerów nowych aut, którzy w obecnej kadencji chyba naprawdę maja
    >chody.
    >Gdzieś po interencie latają tabelki z których wynika że akcyza na
    >nowe auta
    >miałaby zostać znacznie obniżona (za to podniesiona na używane).
    >Za grubymi nićmi to szyte...

    Akcyza na nowe samochody nie jest taka duza, 3.1% wielkiej zmiany nie
    wprowadzi ... chyba, ze mowimy o wiekszej pojemnosci.
    Morawiecki ma ochote na luksusowa limuzyne ? :-)

    A ograniczenie ilosci samochodow, to spadek wplywow do budzetu z
    podatkow w paliwie :-)

    J.

  • 115. Data: 2016-11-04 09:50:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    e.net...
    >Jeszcze z rozeznania rekord podwyżki.
    >Znajomy, samochód do nauki jazdy, jedna szkoda (na 1000zł), podwyżka
    >1500zł na 4800zł. I jest to ponoć już najtańsza oferta przez agenta.

    A ktos sie ostatnio reklamuje w TV "nie podnosimy skladki po jednej
    malej stluczce".
    no chyba, ze mala stluczka to taka ponizej 500 zl :-)

    Nie zawazylo tu czasem "do nauki jazdy" ?
    Bo co prawda na dobre traktowanie klienta z kolizja na koncie bym nie
    liczyl, ale spora ta podwyzka.
    Jakby z -50% zrobilo sie +50%

    >No albo ci którzy mają 3.2 są w stanie zapłacić więcej niż ci co mają
    >1.3

    Owszem, ale ryzykuja, ze im dobry (?) klient odejdzie.
    No chyba, ze sie wczesniej umowili i wszyscy podniesli :-)

    Pozostaje tez mozliwosc, ze szkodowosc w tej klasie jest naprawde duza
    :-)

    J.

  • 116. Data: 2016-11-04 10:51:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

> [...]
    > podwyzki :-)
    > Ale podwyzki znacza tez, ze w kieszeni ubezpieczyciela wiecej zostanie

    nie z cudzego OC tylko służą, dla swoich klientów, za pośrednika w
    kontaktach z drugim TU.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 117. Data: 2016-11-04 12:06:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 04 Nov 2016 09:14:01 +0100, w <nvhg09$rp2$1@node1.news.atman.pl>, ZEC
    <z...@n...pl> napisał(-a):

> [...]
    > blacharzowi do zrobienia. Czyli jak sami mają bajzel i nie wiedzą jakie
    > ubezpieczenie ma klient, to stracili u mnie zaufanie.

    Albo podeszli poważne, bo być może klientowi należy się odszkodowanie z UFG.

  • 118. Data: 2016-11-04 15:33:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ZEC" napisał w wiadomości grup

    >Raczej na to że bardzo niejasno jest opisane czego dotyczy
    >ubezpieczenie i jakie to jest ubezpiecznie. To że jest OC było
    >czytelne ale co

    I jest w zasadzie wystarczajace ..

> [...]
    >przedni zostawiłem blacharzowi do zrobienia. Czyli jak sami mają
    >bajzel i nie wiedzą jakie ubezpieczenie ma klient, to stracili u mnie

    Eee tam - jakby wyplacili, to bylby dowod ze sami nie wiedza.
    A tak to procedura calkiem zasadna, bo moglo chodzic o UFG.
    Choc powinni cie spytac jak bylo, i jesli kierowca i pojazd sp* do
    lasu, to mogli ci jasno powiedziec, ze nie dostaniesz nic z UFG.

    A tak poza tym ... szkoda zapisana i wyjdzie przy najbliszej okazji,
    ze miales szkode w OC :-P
    Czysty zysk dla ubezpieczyciela, bo znizka sie nie nalezy :-)

    J.

  • 119. Data: 2016-11-04 19:46:56
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03-11-2016 o 21:19, j...@i...pl pisze:

    > Tak to wygląda w pakiecie, szczątkowy nie jest. Jest tylko 500 zł.
    > udziału własnego.

    A jakby jednak nie był szczątkowy, czyli bez udziałów własnych,
    amortyzacji, potrąceń, obowiązkowych kosztorysów itd?

  • 120. Data: 2016-11-04 19:49:17
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-11-2016 o 01:36, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > Gdzieś po interencie latają tabelki z których wynika że akcyza na nowe auta
    > miałaby zostać znacznie obniżona (za to podniesiona na używane).

    Akurat za tym jestem za.
    Takie powyżej 5 lat, to powinny mieć z 1000% akcyzy.